קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות30
ציון בריאות1
מגזין

שרימפס בכוסות מלפפון

שרימפס בכוסות מלפפון
שרימפס בכוסות מלפפון נטול גלוטן,, ראשוני ופסקטריאני ומספק כ 30 מנות. מנה אחת מכילה 39 קלוריות, 2 גרם של חלבון ו3 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם שרימפס עלום מושלם, שמנת, מיץ לימון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. עם כפית ציון של 14% המנה הזאת די גרועה. מתכונים דומים: סביצ'ה שרימפס בכוסות מלפפון, סלט שרימפס ים תיכוני בכוסות מלפפון, ו כוסות מלפפון.

הוראות

1
מערבבים יחד גבינת שמנת רכה, שמנת חמוצה, שמיר, עירית טרייה קצוצה, מיץ לימון טרי, ומלח.
מרכיבים שתצטרך
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
עירית טרייהעירית טרייה
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
שמירשמיר
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
2
חותכים מלפפונים לתוך 30 (3/4 אינץ ' עבה) סיבובים. סקופ זרעים מן המרכזים של סיבובים מלפפון, באמצעות כף מלון או קטן ולהשאיר קליפה עבה 1/4 אינץ'. ממלאים כוסות מלפפון עם תערובת גבינת שמנת; למעלה כל אחד עם שרימפס עלומה 1 קלופים מושלמים.
מרכיבים שתצטרך
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
1-1/2 אונקיות. ג'ין1-1/2 אונקיות. ג'ין
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
מלוןמלון
4 ריבועי בראוניז שוקולד (קנייה או תוצרת בית)4 ריבועי בראוניז שוקולד (קנייה או תוצרת בית)
ציוד שתשתמש בו
מלון Ballerמלון Baller
3
מקשטים, אם תרצה.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. פינוט גרי של סקייפול עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
פינוט סקייפול גריס
פינוט סקייפול גריס
קש חיוור בצבע עם הערות של מנגו, פריחת הדר ובננה באף. על החיך תערובת של פירות טרופיים מתגלה לתוך מנדרינה, מנגו, אשכוליות, וטעמי בננה. התווים הטרופיים האלה ממשיכים לאורך הגימור הארוך והמתיש.