קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות11
מגזין

שרימפס בקארי עם בוטנים

שרימפס בקארי עם בוטנים
שרימפס בקארי עם בוטנים עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 272 קלוריות, 40 גרם חלבון ו 8 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הכנת המנה לוקחת כ 25 דקות. גשו לסופר וקנו תוספות: בוטנים לקוקטייל, חלב, שרימפס ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב מיץ הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך ליים עם זיגוג לימון ופיסטוקים כקינוח. נסו שרימפס בגריל עם כוסברה, לימון ובוטנים, שרימפס מקורר מיין עם כרוב & בוטנים, בסגנון וייטנאמי, ו Moilee שרימפס קראלה (שרימפס בקארי ומרק קוקוס) (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממיסים חמאה בסיר כבד על אש נמוכה; מקציפים בקמח ואבקת קארי עד לקבלת חלקה. לבשל, להקציף כל הזמן, 1 דקה. בהדרגה לטאטא בחלב, הבא 4 מרכיבים, ואם תרצה, פלפל אדום מרוסק יבש. להגדיל את החום בינוני, ומבשלים, לטאטא כל הזמן, 5 עד 6 דקות או עד תערובת מעובה מבעבע. מערבבים שרימפס, מיץ לימון, ומלח. להפחית את החום בינוני נמוך, ומבשלים, ערבוב לעתים קרובות, 5 דקות או רק עד שרימפס להפוך ורוד.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית, בתוספת 2 כפות שמן זית (האיכות הטובה ביותר), לטפטוףשמן זית, בתוספת 2 כפות שמן זית (האיכות הטובה ביותר), לטפטוף
בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מגישים עם התוספות הרצויות.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, ו סוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות אספרטו פינו גריג ' יו. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -10 דולר לבקבוק.
אספרטו פינו גריג ' יו.
אספרטו פינו גריג ' יו.
צבע קש מבריק עם השתקפויות של זהב. פריך ונקי עם אף עדין של פרח כתום ורד בר עם משמש, אפרסק לבן קליפת תפוז. פריך, יבש ומובנה היטב עם תפוח זהוב והדרים.מגוון להפליא. מצוין כאפרטיב וההשלמה המושלמת למתאבנים קלים, סלטים, עוף בגריל ופירות ים טריים. תהנה מקורר היטב.