קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות6
ציון בריאות5
מגזין

שרימפס ומרק סרטנים

שרימפס ומרק סרטנים
שרימפס ומרק סרטנים דורש כ 35 דקות מההתחלה ועד הסוף. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 210 קלוריות, 17 גרם חלבון ו 12 גרם שומן. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. זה עובד היטב כמנה עיקרית. אם יש לך חצי וחצי, בצל, בשר סרטנים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב היין הלבן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,יוגורט קפוא יין לבן כקינוח. מתכונים דומים: מרק סרטנים, מרק סרטנים, ו מרק סרטנים.

הוראות

1
בסיר 2 ליטר, להמס חמאה על חום בינוני גבוה. מערבבים בקמח, מלח, פלפל לבן; לבשל ומערבבים במשך 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל לבןפלפל לבן
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מערבבים בגרגרי בויון, בצל, וחצי של חצי וחצי. מביאים תערובת לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
גרגרי בוליוןגרגרי בוליון
בצלבצל
3
להפחית את החום בינוני; להוסיף שרימפס בשר סרטן. מבשלים, מערבבים מדי פעם, עד שהתערובת מתעבה ושרימפס מבושלים דרך. מערבבים במחצית וחצי הנותרים ויין.
מרכיבים שתצטרך
חצי וחציחצי וחצי
בשר סרטניםבשר סרטנים
שרימפסשרימפס
ייןיין
4
מגישים חם.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא אספרטו פינו גריג ' יו. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 10 דולר.
אספרטו פינו גריג ' יו.
אספרטו פינו גריג ' יו.
צבע קש מבריק עם השתקפויות של זהב. פריך ונקי עם אף עדין של פרח כתום ורד בר עם משמש, אפרסק לבן קליפת תפוז. פריך, יבש ומובנה היטב עם תפוח זהוב והדרים.מגוון להפליא. מצוין כאפרטיב וההשלמה המושלמת למתאבנים קלים, סלטים, עוף בגריל ופירות ים טריים. תהנה מקורר היטב.