קושירגיל
מוכן ב23 דק.
מנות4
ציון בריאות19
מגזין

שרימפס ספרדי Farfalle

שרימפס ספרדי Farfalle
המתכון שרימפס ספרדית Farfalle יכול לספק את התשוקה האירופית שלך בערך 23 דקות. במנה עיקרית זו יש 415 קלוריות, 32 גרם חלבון ו 9g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, אם יש לך שמן זית, כמון טחון, farfalle, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. נסו שרימפס עם Farfalle & קישואים, קישואים פסטו עם שרימפס ו Farfalle, ו שרימפס Farfalle עם Arugula Pesto (מתכונים דומים).

הוראות

1
לבשל farfalle על פי הוראות החבילה; ניקוז.
מרכיבים שתצטרך
FarfalleFarfalle
2
לזרוק שרימפס עם כמון, מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
שרימפסשרימפס
כמוןכמון
מלחמלח
3
חום 1 כף שמן זית במחבת nonstick גדולה מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוסיפים שרימפס ומבשלים עד ורוד, כ 2 דקות לכל צד; להסיר מחבת.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מחממים 2 כפיות שמן זית במחבת.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מוסיפים בצל, טימין וקינמון; מבשלים עד הבצל רך, כ 4 דקות. להגדיל את החום גבוה ולהוסיף מיץ תפוזים, חומץ, עגבניות, זיתים; לבשל עד מעובה, כ 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
קינמוןקינמון
עגבנייהעגבנייה
חומץחומץ
זיתיםזיתים
בצלבצל
טימיןטימין
7
הוסף שרימפס ולהסיר מחום. לזרוק עם farfalle ו גרידה כתומה, ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
גרידה כתומהגרידה כתומה
FarfalleFarfalle
שרימפסשרימפס

ציוד

מרכיבים

01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.טימין מיובשטימין מיובש227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פרח לא מבושלפרח לא מבושל01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קינמון טחוןקינמון טחון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כמון טחוןכמון טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית, מחולקשמן זית, מחולק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ תפוזים טרי, בתוספת 1 גרידת כפיתמיץ תפוזים טרי, בתוספת 1 גרידת כפית1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפימיאנטו-זיתים ממולאיםפימיאנטו-זיתים ממולאים4עגבניות שזיף, קצוץעגבניות שזיף, קצוץ11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ שריחומץ שרי454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס קלופים ומוגדרים גדוליםשרימפס קלופים ומוגדרים גדולים

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות סנט מייקל אפן כעס פינו גריג ' יו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 23 דולר לבקבוק.
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
בהתאם לאדמה ו מיקרו אקלים, פינו גרי משתנה מיין יומיומי פשוט כל הדרך עד גידולים העליון מוחלט. הכרמים החמים, שנחשפו לשמש של אתרי הכעס, עם קרקעות חצץ אבן הגיר השמיימית שלהם, הם דוגמה קלאסית. הכעס אלטו Adige פינו Grigio יש מבנה אצילי, איזון נחמד וחומציות בסדר – מה שהופך אותו תענוג מוחלט לשתות. הלבן החזק הולך טוב עם מרק דגים ודגים, חזה עוף גינאה או פילה עגל.