קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות17
מגזין

שרימפס קוקוס-panko עם תפוחי אדמה מתוקים זיגוג כתום

שרימפס קוקוס-panko עם תפוחי אדמה מתוקים זיגוג כתום
שרימפס קוקוס-panko עם תפוחי אדמה מתוקים זיגוג כתום הוא pescatarian ומספק כ 4 מנות. במנה עיקרית זו יש 772 קלוריות, 31 גר' של חלבון, ו 36 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך חמאה, שרימפס, מיץ לימון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב החלבונים ביצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג בננה כקינוח. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. מתכונים דומים: טמפורה-בטטות מזוגגות עם פאנקו פריך, תפוחי אדמה מתוקים מזוגגים קוקוס, ו תפוחי אדמה מתוקים מזוגגים כתומים.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. Chehalem 3 ויניארד פינו גרי עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
Chehalem 3 כרם פינו גרי
Chehalem 3 כרם פינו גרי
תערובת של שלושה כרמים גדולים, זה ענבים חי מלאכת יין ידידותי למזון, בהיר וטהור. זה לא אפור, החומצה עם להב סכין, עם אגס, סורבה לימון, תבלין ויסמין גורמים למי הפה ולידיים שלך לרעוד.