קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות18
מגזין

שרימפס קוקוס קארי על אורז

שרימפס קוקוס קארי על אורז
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, והמנה העיקרית pescatarian? שרימפס קוקוס קארי על אורז יכול להיות מתכון מצוין לנסות. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. מנה זו מכילה כ 40 גרם חלבון 6 גרם של שומן, וסך הכל 394 קלוריות. אם יש לכם סוכר, אורז בסמטי, מים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הסוכר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות סוכר ללא סוכר מחיטה מלאה כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. עם כפית ציון של 62% המנה הזאת די טובה. נסו שרימפס קארי קוקוס עם אורז קוקוס, בומביי שרימפס קארי עם אורז קוקוס, ו דלעת סקווש ומרק קארי קוקוס עם שרימפס ואטריות אורז (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב את המרכיבים הראשונים 7 בשקית ניילון גדולה zip-top.
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
2
הוסף שרימפס; חותם במרינדה במקרר 30 דקות, מפנה את התיק מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
3
מניחים את תערובת שרימפס בצלחת עוגה 10 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
4
פתח ספינת ירקות מתכת קטנה; ספינת מקום במהופך בווק גדול, עמוק.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
ציוד שתשתמש בו
ווקווק
5
מוסיפים מים; מביאים לרתיחה. לובש כפפות תנור, בזהירות למקם צלחת עוגה על גבי ספינת קיטור הפוכה. לכסות ולבשל 4 דקות או עד שרימפס נעשה. לובש כפפות תנור, להסיר בזהירות צלחת עוגה מווק.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
כפפת תנורכפפת תנור
ווקווק
6
מגישים תערובת שרימפס על אורז; מגישים עם טריזי לימון.
מרכיבים שתצטרך
טריז לימוןטריז לימון
שרימפסשרימפס
אורזאורז
7
מקשטים בכוסברה, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. הפינו האורגני Ziobaffan עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
זיאובפה אורגני פינו גריג ' יו יש ניחוחות עשירים טריים של תפוחים ואגסים עם רמזים של הדרים כי לדעוך לתוך זר פרחים ועל החיך זה בהיר ורענן עם טעמים פירות נפלאים.ZIOBAFFA Pinot Grigio צמדים היטב עם מגוון רחב של מאכלים קלים יותר, במיוחד דגים/רכיכות, עוף, פסטות ברוטב שמנת וגבינות רכות יותר. זה גם אפריטיף אידיאלי. תערובת: 100% פינו גריג ' יו