קושימומחה
מוכן ב1 ש, 35 דק.
מנות6
ציון בריאות82
מגזין

תבשיל אנצ'ילדה הודו

תבשיל אנצ'ילדה הודו
תבשיל אנצ'ילדה טורקיה יכול להיות רק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %61 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. במנה עיקרית זו יש 1119 קלוריות, 62 גרם חלבון ו 64 גרם של שומן למנה. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. גשו לסופר וקנו צ'ילי טין, פרזנו צ' ילי, מלח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו -35 דקות. נסו תבשיל אנצ'ילדה הודו, תבשיל אנצ'ילדה הודו, ו תבשיל אנצ'ילדה הודו לבבי (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
קוצצים בגסות את בשר טורקיה ואת תהליך הדופק במעבד מזון לקצוץ דק.
מרכיבים שתצטרך
בשר הודובשר הודו
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
3
מחממים מחבת גדולה ועמוקה מעל חום בינוני עד בינוני-גבוה עם EVOO, כמה סיבובים של המחבת.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוסיפים את הבייקון ומעבדים עד פריך.
מרכיבים שתצטרך
בייקוןבייקון
5
מוסיף את השום, צ ' ילי ובצל. מתבלים עם כמון וקצת פלפל.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
שוםשום
בצלבצל
פלפלפלפל
כמוןכמון
6
לטגן עד מכרז, כ -10 דקות.
7
מוסיפים את טורקיה, כוסברה, עגבניות ומיץ ליים. לאחר מכן מוסיפים את הרוטב או המניה כדי להרטיב. חמים ומתבלים במלח.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לייםמיץ ליים
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
עגבנייהעגבנייה
טורקיה כולהטורקיה כולה
רוטברוטב
מלאימלאי
מלחמלח
8
הסר מהחום.
9
שר את הטורטיות ואת השלפוחית במחבת יבשה חמה או מעל להבה פתוחה על מבער גז, 30 עד 40 שניות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
10
בסיר רוטב על חום בינוני, להמס את החמאה. ואז לטאטא בקמח ומבשלים 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
מקציףמקציף
11
מקציפים בחלב, ומתבלים במלח ופלפל. מבשלים את התערובת עד שהוא מתעבה ומצפה את הגב של כף. מערבבים בשני שלישים מהגבינה להמס, ולאחר מכן מערבבים בצ ' ילי הירוק.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פלפל צ ' ילי ירוקפלפל צ ' ילי ירוק
גבינהגבינה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
12
ממלאים את הטורטיות בתערובת טורקיה ובייקון ומסדרים בתבנית אפייה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
טורקיה כולהטורקיה כולה
בייקוןבייקון
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
13
יוצקים את הרוטב באופן שווה על האנצ ' ילדות. ואז למעלה עם הגבינה הנותרת. מגניב ומאחסן לארוחת איפור מראש.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
רוטברוטב
14
כדי לאפות את האנצ ' ילדות, להביא לטמפרטורת החדר ולחמם מראש את התנור ל 400 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
15
אופים את האנצ ' ילדות עד חום תוסס, על 40 דקות אם מהמקרר, או 20 עד 25 דקות אם עדיין חם מן ההכנה הראשונית.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
16
מגישים ומעלה את האנצ ' ילדות עם חסה, אבוקדו, ליים, עגבניות, בצל וקרם פרש.
מרכיבים שתצטרך
קרם פרשקרם פרש
עגבנייהעגבנייה
אבוקדואבוקדו
חסהחסה
בצלבצל
לייםליים

מרכיבים

85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קותלי חזיר מעושנים או קותלי חזיר מעושנים, קצוציםקותלי חזיר מעושנים או קותלי חזיר מעושנים, קצוצים6ריבס, קצוץ טרי או קפואאבוקדו קצוץ עם מיץ לייםאבוקדו קצוץ עם מיץ ליים6ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי4(חוֹרֶף)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעל רוטב שאריות, או הודו או ציר עוףעל רוטב שאריות, או הודו או ציר עוף2jalapeno או fresno chiles, קצוץ( זרע chiles למילוי מתון יותר)jalapeno או fresno chiles, קצוץ( זרע chiles למילוי מתון יותר)113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'ילי ירוק קצוץ פח, מנוקז היטבצ'ילי ירוק קצוץ פח, מנוקז היטב2(חוֹרֶף)EVOOEVOO3(חוֹרֶף)קמחקמח166-inchsטורטיות תירס או שנים עשר טורטיות קמח 6 אינץטורטיות תירס או שנים עשר טורטיות קמח 6 אינץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה או פטרוזיליה טריים, קצוצים דקעלי כוסברה או פטרוזיליה טריים, קצוצים דק4ציפורןשום, קצוץ דקשום, קצוץ דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כמון טחון, דקל דקכמון טחון, דקל דק1ליים, מיץליים, מיץ6ריבס, קצוץ טרי או קפואקרם פרש או קרם מקסיקני או שמנת חמוצה, עבור dollopingקרם פרש או קרם מקסיקני או שמנת חמוצה, עבור dolloping5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדראו 1 בצל גדול, קצוץ דקאו 1 בצל גדול, קצוץ דק7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת מונטריי ג'ק גרוסה או משולבת של מונטריי ופפר ג' קגבינת מונטריי ג'ק גרוסה או משולבת של מונטריי ופפר ג' ק6ריבס, קצוץ טרי או קפואבצל ירוק קצוץ או בצל ירוקבצל ירוק קצוץ או בצל ירוק6ריבס, קצוץ טרי או קפואקצוץ או קרחון מגורר או חסה לב רומייןקצוץ או קרחון מגורר או חסה לב רומיין6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח2עגבניות, זרע וקצוץעגבניות, זרע וקצוץ6ריבס, קצוץ טרי או קפואעגבניות חתוכות לקוביותעגבניות חתוכות לקוביות1חזה הודו קלוי (2 עד 2 1/2 קילו בשר חזה מבושל)חזה הודו קלוי (2 עד 2 1/2 קילו בשר חזה מבושל)

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. ה-Windracer Russian River Pinot Noir עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 60 דולר לבקבוק.
WindRacer נהר רוסי פינו נואר
WindRacer נהר רוסי פינו נואר
ניחוחות יפים של sassafras, מוקה ווש שחור להפגין את האישיות הייחודית, נועזת של עמק הנהר הרוסי. טעמים ברורים של פירות brambly, אלון מתוק ופלפל לבן להוביל יין רחב ומאוזן עם חומציות מזון ידידותי. הימים החמים, שטופי השמש והלילות הערפיליים הקרים של הנהר הרוסי הם אופטימליים עבור פינו נואר-היינות בעלי מרקם ומשקל רב מבלי להיות מוגזמים או לאבד את חומציותם הטבעית. ניחוחות וטעמים עמוקים, כהים קלאסיים הנהר הרוסי ידוע לזרוח דרך היין הזה.