קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות9
ציון בריאות21
מגזין

תבשיל ברונסוויק קל

תבשיל ברונסוויק קל
נזיד ברונסוויק קל דורש בערך 45 דקות מההתחלה ועד הסוף. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 353 קלוריות, 24 גרם חלבון ו 5g של שומן למנה. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 9 מנות. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. אם יש לך מרק עוף דל נתרן, בצל, שעועית לימה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכונים דומים: תבשיל ברונסוויק קל, תבשיל ברונסוויק קל, ו תבשיל ברונסוויק.

הוראות

1
שלב את כל החומרים בסיר חשמלי איטי 7 ליטר. לכסות ולבשל על גבוה במשך 8 שעות.
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
2
טיפ טעם: ניסוי עם סוגים שונים של רוטב ברביקיו. כל אחד הוא ייחודי וישאיל טעם שונה במקצת לנזיד. תיזהר רטבים גבוהים נתרן, אם כי. חלק מהרטבים מלאים ביותר מדי מלח.
מרכיבים שתצטרך
צ'ילי ירוק משומר** טחון (3 כפיות סלסה ירוקהצ'ילי ירוק משומר** טחון (3 כפיות סלסה ירוקה
(צינור גדול)(צינור גדול)
תבשילתבשיל

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'ילי ירוק משומר** טחון (3 כפיות סלסה ירוקהצ'ילי ירוק משומר** טחון (3 כפיות סלסה ירוקה1(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביות ללא מלח, לא מצוחצחותעגבניות חתוכות לקוביות ללא מלח, לא מצוחצחות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחזה עוף מבושל קצוץחזה עוף מבושל קצוץ432אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תירס כל הקרנל עם פלפלים מתוקים, סחוטתירס כל הקרנל עם פלפלים מתוקים, סחוט2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי אדמה חומים בסגנון דרומי קפוא, מופשרתפוחי אדמה חומים בסגנון דרומי קפוא, מופשר3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית לימה קפואה, מופשרתשעועית לימה קפואה, מופשרת4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף נטול שומן, דל נתרןמרק עוף נטול שומן, דל נתרן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחתך קפוא במיה, הפשירחתך קפוא במיה, הפשיר5526 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזיר מעושן, קצוץחזיר מעושן, קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רוטב עגבניות ללא מלחרוטב עגבניות ללא מלח