קושירגיל
מוכן ב24 דק.
מנות4
ציון בריאות20
מגזין

תבשיל דגים

תבשיל דגים
תבשיל דגים הוא ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני ומספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 238 קלוריות, 22 גרם חלבון ו 7 גר' של שומן. זה מושלם עבור סתיו. רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. אם יש לך מים, צדפות, שיני שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 24 דקות. נסו מולה דגים קלה (דרום הודי בסגנון תבשיל דגים עם קוקוס), תבשיל דגים, ו תבשיל דגים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מוסיפים עגבניות, מיץ צדפות, מים ומרק עוף; מביאים לרתיחה. להפחית את החום בינוני, ולהוסיף מאכלי ים. כיסוי, ומבשלים עד סנאפר וצדפות אטומות וצדפות נפתחו, כ -12 דקות. (להשליך את כל צדפות שלא נפתחות.)
מרכיבים שתצטרך
צדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה
שרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבותשרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבות
1 זוקיני קטן, לא קלוף וקצוץ1 זוקיני קטן, לא קלוף וקצוץ
קישואים, לא קלופים וקצוציםקישואים, לא קלופים וקצוצים
סנאפרסנאפר
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
תפוחי אדמה יוקון זהב, שטופים וחתוכים לקוביות בינוניותתפוחי אדמה יוקון זהב, שטופים וחתוכים לקוביות בינוניות
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
2
מגישים חם, מצוק לקערות מרק.
מרכיבים שתצטרך
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
מקשטים עם פטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)

מרכיבים

227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)(על 8) צדפות מפרץ, שריר הוסר(על 8) צדפות מפרץ, שריר הוסר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף משומר דל נתרןמרק עוף משומר דל נתרן227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבותשרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבות397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צדפות גדולות, ניקו וקרצפו (אודותצדפות גדולות, ניקו וקרצפו (אודות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1פלפל חלפיניו, פרוס דק לתוך סיבוביםפלפל חלפיניו, פרוס דק לתוך סיבובים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ ליים סחוט טרימיץ ליים סחוט טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזיתים חומים קטנים מגולענים, כגון empeltre (כ -40)זיתים חומים קטנים מגולענים, כגון empeltre (כ -40)1(יכול להיות או להרחיק)גרידה כתומה דקגרידה כתומה דק2(חוֹרֶף)אורגנו טרי קצוץ בערךאורגנו טרי קצוץ בערך227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה סנאפר אדום skinless, לחתוך לחתיכות 2 אינץפילה סנאפר אדום skinless, לחתוך לחתיכות 2 אינץ1( חצילים)עגבנייה, חתוכה ל1 / 2 אינץ ' טריזיםעגבנייה, חתוכה ל1 / 2 אינץ ' טריזים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן1( חצילים)בצל צהוב, פרוס 1/4 אינץ ' עבהבצל צהוב, פרוס 1/4 אינץ ' עבה

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות יין פינו גרי בטעם טנג ' נט פארגון. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 12 דולר לבקבוק.
Tangent Paragon Vineyard Pinot Gris
Tangent Paragon Vineyard Pinot Gris
ממוסגר על ידי חומציות lemony אור מינרליות תוססת, thispinot גרי נעשה בסגנון היבש המסורתי של צפון Italy.It הוא בעל גוף מלא באופן מפתיע, עם טעמים מרוכזים של אפרסק, זנגביל ופירות טרופיים, עם רמז של אופי שרף אורן. יין נהדר בכוחות עצמו, טנגנט פינו גריז זוגות היטב עם רחב טווח של מזונות כולל פירות ים, פסטה עם רטבים קלים, נקניקיות evengrilled.