קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות6
ציון בריאות14
מגזין

תבשיל הטונה של אמא שלי עם צ'יפס וביצים

תבשיל הטונה של אמא שלי עם צ'יפס וביצים
צריך מחלבה חינם ומנה עיקרית פסקטריאנית? תבשיל הטונה של אמא שלי עם צ'יפס וביצים יכול להיות מתכון יוצא מן הכלל לנסות. מנה אחת מכילה עד 22 גרם חלבון 23 גרם של שומן, וסך הכל 444 קלוריות. מתאים ל-6 מנות. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. זה מושלם עבור סתיו. אם יש לכם ביצים קשות, מים, אטריות ביצים טריות, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: טונן שמנת ותבשיל ברוקולי עם בייגל צ'יפס, תבשיל עוף עם צ'יפס אפוי, ו RÖSTI: תבשיל תפוחי אדמה מגורר עם בשר חזיר וביצים.

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

ניתן לזווג טונה עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. מרלו עמק אלכסנדר מטנזאס עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
צבע סגול בינוני. טעמים של שזיף satsuma, שוקולד מריר מכוסה פטל, וניחוחות allspice בעיקר. על החיך, זה מרלו קלאסי עם ריכוז טוב. הוא מלוח ובינוני בעל טאנינים קטיפתי. עוגת דובדבנים תוצרת בית טארט וניחוחות עץ סנדל נתפסים בקלות בעת טעימות.