קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות49
מגזין

תבשיל חזיר עם דלעת

תבשיל חזיר עם דלעת
צריך מנה עיקרית ללא חלב? תבשיל חזיר עם דלעת יכול להיות מתכון מרהיב לנסות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 406 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 10 גרם שומן. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. גשו לסופר וקנו קליפת תפוז, דלעת, עגבניות משומר, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב קליפת התפוז אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אוכמניות-Parfaits כתום כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. נסו תבשיל חזיר דלעת, דל פחמימות דלעת, חזיר ותבשיל בוטנים, ו נזיד בוטנים חזיר אפריקאי מהיר וקל, על ידי חזיר תשוקה מנצח דבון דילייני (בחסות) (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים שמן בתנור הולנדי גדול על חום גבוה.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
להוסיף חזיר; לבשל 4 דקות או עד השחמה, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות
3
מוסיפים בצל, פלפל וסלרי; מבשלים 2 דקות, ערבוב מדי פעם. מערבבים מרווה, מלח, פלפל שחור, עגבניות, מרק; מביאים לרתיחה. כיסוי, להפחית את החום, ומבשלים 30 דקות. מערבבים דלעת ותירס; מביאים לרתיחה. כיסוי, להפחית את החום, ומבשלים 1 שעה או עד הדלעת הוא רך. מערבבים בקליפה מגוררת.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
(טעם מקורי)(טעם מקורי)
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
1/2 ענף רוזמרין1/2 ענף רוזמרין
(צינור גדול)(צינור גדול)
4
מגישים מעל אטריות; מפזרים פטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ירך חזיר ללא עצמות, גזוז וחתוך לחתיכות 1/2 אינץירך חזיר ללא עצמות, גזוז וחתוך לחתיכות 1/2 אינץ794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביות, לא מצורפותעגבניות חתוכות לקוביות, לא מצורפות1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץ דקסלרי קצוץ דק7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כוסות אטריות ביצים מבושלות (על מבושל)1/2 כוסות אטריות ביצים מבושלות (על מבושל)283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת תירס כל הקרנל קפואחבילת תירס כל הקרנל קפוא2(יכול להיות או להרחיק)מרווה מיובשמרווה מיובש411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מרק עוף נטול שומן ופחות נתרןמרק עוף נטול שומן ופחות נתרן6(חוֹרֶף)פטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחיםפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ דקבצל קצוץ דק2(יכול להיות או להרחיק)קליפת תפוז מגוררתקליפת תפוז מגוררת9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(1/2 אינץ') קוביות דלעת טרי(1/2 אינץ') קוביות דלעת טרי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץ דקפלפל אדום קצוץ דק11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)