קושיבינוני
מוכן ב44 דק.
מנות4
ציון בריאות64
מגזין

תבשיל טונה איטלקי

תבשיל טונה איטלקי
מתכון תבשיל טונה איטלקי יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בסביבה 44 דקות. המתכון הזה מכסה %38 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 1495 קלוריות, 32 גרם חלבון ו 107 גרם של שומן כל אחד. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. גשו לסופר וקנו קמח, חרדל דיז'ון, בצל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב החלב אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות שביל החלב נושכות כקינוח. מתכונים דומים: תבשיל פירות ים או תבשיל טונה טעים, סלט טונה איטלקי, ו פסטה איטלקית עם טונה.

מרכיבים

340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)טונה לבנה בשמן צמחי, מנוקזתטונה לבנה בשמן צמחי, מנוקזת4ריבס, קצוץ טרי או קפוא3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות2(חוֹרֶף)חמאה, חתוכה לחתיכותחמאה, חתוכה לחתיכות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה11 קילו קישואים,רגל טלה, מעצםרגל טלה, מעצם1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)3(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2(חוֹרֶף)פטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחיםפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחים0(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טרי מגורראגוז מוסקט טרי מגורר283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תיבת תרד קצוץ קפואתיבת תרד קצוץ קפוא5שיני שום, טחוןשיני שום, טחון11 קילו קישואים,שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק1( חצילים)בצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן מגוררת-רג'יאנוגבינת פרמזן מגוררת-רג'יאנו4ריבס, קצוץ טרי או קפוא(צינור גדול)(צינור גדול)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פסטה מעטפת (בינונית או גדולה, עם רכסים)פסטה מעטפת (בינונית או גדולה, עם רכסים)

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

ניתן לזווג טונה עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא פלורה ספרינגס נאפה עמק מרלו. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
פלורה ספרינגס עמק נאפה מרלו
פלורה ספרינגס עמק נאפה מרלו
מתפוצץ עם דובדבן שחור גדול, גרגרי ערער וטעמי ליקריץ שחורים, מקל לתוך הערות של הל, קינמון, וקרם וניל עדין. יש מינרליות גרניט מסקרן ליין יחד עם פרופיל אלון קלוי, מתוק בגימור. זהו יין עצמאי נפלא, אבל ניתן לזווג עם מגוון רחב של מנות. זה אישיות חזקה לעשות את זה התאמה טובה כמעט לכל דבר קברנה יהיה לזווג עם, צלחת סטייק האהובה למשל, עדיין מבנה הטאנין של היין הוא רך מספיק כדי להתאים עם פרמזן חצילים או צלחת העוף האהובה עליך.