קושירגיל
מוכן ב38 דק.
מנות4
ציון בריאות25
מגזין

תבשיל נקניק איטלקי

תבשיל נקניק איטלקי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל תבשיל נקניק איטלקי. מנה אחת מכילה 331 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 19 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. זה מושלם עבור סתיו. אם יש לכם מלח, יין, אורגנו, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב תפוחי האדמה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,לחמניות בטטות תפוחי אדמה כקינוח. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. נסו תבשיל נקניק איטלקי, תבשיל נקניק איטלקי, ו תבשיל נקניק ופלפל איטלקי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי בתפריט? נסה זיווג עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. הספלטי קיאנטי רזרב Poggio Reale עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
Spalletti Chianti Reserve Poggio Reale
Spalletti Chianti Reserve Poggio Reale
יין ריזרב מעולה זה, המיוצר אך ורק מאחוזת פוג 'יו ריאל, הוא יין קטיפתי חינני עם ניחוחות סנג' ובזים ארציים אופייניים וטעמי פירות בשלים ומאוזנים המקוזזים בנגיעה של אלון.