קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות4
ציון בריאות48
מגזין

תבשיל עדשים צרפתי ופורטבלה

תבשיל עדשים צרפתי ופורטבלה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל עדשים צרפתיים ונזיד Portabella. מנה אחת מכילה 242 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 1 גר' של שומן. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. אם יש לכם יין, גזר, סלרי וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב רוזמרין טרי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,יוגורט וניל עם קומפוט ענבים ואוכמניות עם דבש ורוזמרין טרי: ארוחת בוקר קלה או קינוח כקינוח. מתכונים דומים: מרק עדשים צרפתי / תבשיל, נזיד עדשים צרפתי מוזהב מ-Oh She Glows Every Day, ו צרפתית בהבזק: עדשים צרפתיים Olivey וסלט שעורה.

הוראות

1
להוסיף קצת מים, אם אתה רוצה, כדי למנוע דבק. מערבבים את הבצלים עד שהם מתחילים חום (אנחנו הולכים על בצל מקורמל ללא שמן), על 5 דקות. לאחר מכן מוסיפים את השום ואת הפטריות ומבשלים, מכוסים אך מערבבים מדי פעם, עד שהפטריות משחררות את המיצים שלהם.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
2
להוסיף 4 כוסות של מרק ירקות (השתמשתי לא מרק עוף ממזונות לדמיין, אבל אתה יכול להשתמש במרק האהוב עליך). מערבבים את העדשים ואת שאר החומרים, למעט היין והמלח. לכסות ולבשל עד העדשים הם רק מכרז (הם יהיו אל דנטה אם הם היו פסטה), על 20 דקות. כאשר העדשים בקושי מכרז, להוסיף את היין האדום. (השתמשתי מרלו נחמד אך זול, אבל אתה יכול להשתמש מה שאתה רוצה, כל עוד זה יין שאתה יכול לשתות–לא אחד מאותם נורא "בישול יינות" אתה מוצא במכולת. אם אתה לא שותה יין, אתה יכול להשאיר את זה, אבל אני אוהב את הטעם זה נותן לנזיד.) אם יש צורך יותר נוזל, להוסיף קצת יותר מרק. בדוק את התבלינים ולהוסיף מלח לפי הטעם. מכסים ומבשלים עד העדשים והירקות הם כל מכרז, לפחות 15 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)
עדשיםעדשים
תבשילתבשיל
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים