קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות8
ציון בריאות92
מגזין

תפוחי אדמה צלויים פריכים

תפוחי אדמה צלויים פריכים
אם ברצונך להוסיף עוד ללא גלוטן, חלב חינם, וכל 30 מתכונים לאוסף שלך, תפוחי אדמה צלויים פריך יכול להיות מתכון שאתה צריך לנסות. זה מנות ראשונות יש 534 קלוריות, 14 גרם חלבון ו 25 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-17 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לכם תפוחי אדמה אפילו בגודל, שומן אווז, מלחוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו -45 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 98% וזה מדהים. נסו פירה פריך, בטטות פריכות, ו תפוחי אדמה גבינה פריכים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מרתיחים את תפוחי האדמה במשך 10 דקות, ואז לנקז. מחוספס את המשטחים שלהם עם מזלג או על ידי טלטול אותם במחבת עם המכסה על.
מרכיבים שתצטרך
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
ממיסים את שומן האווז בתוך פח צלייה עבה וגדול על הכיריים. עצה בתפוחי האדמה בזהירות ולהפוך אותם עד שהם מצופים באופן שווה בשומן.
מרכיבים שתצטרך
שומן אווזשומן אווז
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
ציוד שתשתמש בו
פלפל אדום מתוק (חפשו פלפלי שדה בצורת מלבני בניגוד לפלפלים עגולים קטנים)פלפל אדום מתוק (חפשו פלפלי שדה בצורת מלבני בניגוד לפלפלים עגולים קטנים)
3
מניחים על המדף העליון של התנור (מעבירים את תרנגול ההודו למדף במידת הצורך) וצולים במשך 1-1 שעות, מסתובבים מדי פעם, עד פריך וזהוב.
מרכיבים שתצטרך
4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
4
מפזרים מלח כדי לשרת.
מרכיבים שתצטרך
(צינור גדול)(צינור גדול)