קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות1
מגזין

תפוחים אפויים ממולאים בשקדים עם רוטב קרמל ותפוח

תפוחים אפויים ממולאים בשקדים עם רוטב קרמל ותפוח
תפוחים אפויים ממולאים שקדים עם רוטב קרמל תפוח עשוי להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 211 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 6 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. אם יש לך grand marnier, קורטוב של אגוז מוסקט הקרקע, מים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. עם כפית ציון של 15% המנה הזאת די גרועה. נסו תפוחים אפויים ממולאים שקדים, תפוחים אפויים עם יוגורט תפוחים וקרמל, ו פקאן ממולאים תפוחים ברוטב קרמל (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 35
2
כדי להכין מילוי, מניחים שקדים במעבד מזון; תהליך עד הקרקע דק.
מרכיבים שתצטרך
3
מערבבים שקדים טחונים, סוכר, ו-5 המרכיבים הבאים (דרך ביצה לבנה), מערבבים עד לשלב טוב.
מרכיבים שתצטרך
4
כדי להכין תפוחים, ליבה, להסיר זרעים, בזהירות לגרוף 1 כף מכל חצי תפוח כדי ליצור כוס.
מרכיבים שתצטרך
5
חותכים פרוסה דקה את הצד המעוגל של כל חצי תפוח כדי להפוך משטח שטוח; מניחים תפוחים בצד כוס בצד על מחבת רול ג ' לי מצופה ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
6
שלב 1 כף סוכר וקינמון; מפזרים בנדיבות על תפוחים. כף על 1 כף מילוי כוס של כל חצי תפוח.
מרכיבים שתצטרך
7
אופים ב 350 במשך 40 דקות או עד תפוחים זהובים ומכרז.
מרכיבים שתצטרך
8
כדי להכין רוטב, לשלב 1/2 כוס סוכר 3 כפות מים בסיר קטן. מבשלים מעל חום בינוני-גבוה (לא מערבבים) עד התערובת מתחילה חום; בעדינות להטות מחבת מערבולת לתערובת חומה באופן שווה. להפחית את החום נמוך; לאט להוסיף סיידר, ערבוב כל הזמן.
מרכיבים שתצטרך
9
הסר מהחום; מערבבים במרכיבים הנותרים.
10
מגישים על תפוחים.
מרכיבים שתצטרך
11
הערה יין: מאז קינוח זה לא supersweet, זה מושלם עבור זיווג יין. קינוחים מתוקים מאוד קשים יותר לזוג כי הם יכולים להפוך את היין טעם משעמם או ניטראלי. בחירה מצוינת היא Beumes מוסקט-de-Venise מ Jaboulet, צרפת. 2001 הוא כ -16 $עבור חצי בקבוק 375 מיליליטר. רק כוס קטנה של היין המפואר להפליא הזה יגרום לתפוחים האפויים לטעום כמו קורס קינוח שלושה כוכבים. - קארן מקניל .
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשקדים פרוסים, קלוייםשקדים פרוסים, קלויים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסיידר תפוחיםסיידר תפוחים4Braeburn תפוחים, חצויBraeburn תפוחים, חצוי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קורטים ציפורן טחון2 קורטים ציפורן טחון11 קילו קישואים,2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.חמאה, נמסהחמאה, נמסה1גדוללבן ביצהלבן ביצה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)Grand Marnier (ליקר בטעם תפוז)Grand Marnier (ליקר בטעם תפוז)01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קינמון טחוןקינמון טחון1דאשאגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1דאש1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס3(חוֹרֶף)1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן