קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות7
מגזין

Blackberry-קרם גבינה קרפים

Blackberry-קרם גבינה קרפים
גשו לסופר וקנו מיץ לימון, ברנדי, מים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכונים דומים: קטיפה כחולה, אוכמניות, וקאפקייקס לימון שמנת אוכמניות, קרפי שוקולד עם תותים וגבינת שמנת, ו קרפ גבינת שמנת שקדים.

הוראות

1
הכן קרפים בלנדר; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
2
שלב 1 כוס אוכמניות ו 1/2 כוס מים בבלנדר. תהליך על 1 דקה או עד חלקה. מסננים תערובת אוכמניות דרך מסננת.
מרכיבים שתצטרך
3
מערבבים אוכמניות טהור, 1/4 כוס מים, סוכר מגורען, מיץ לימון, ברנדי, קורנפלור, וקינמון בסיר קטן; מביאים לרתיחה. לבשל 1 דקה מעל חום בינוני, ערבוב כל הזמן.
מרכיבים שתצטרך
4
הסר מהחום; מערבבים בחמאה.
מרכיבים שתצטרך
5
מורחים 1 כף גבינת שמנת על כל קרפ, ומעל כל אחד עם 2 כפיות רוטב ו 1/4 כוס אוכמניות. מקפלים כל קרפ לשניים, ואז ברבעים. כפית 2 כפות רוטב על כל אחד 8 צלחות קינוח; העליון כל אחד עם 1 קרפ ו 1/4 כוס אוכמניות. מנפים אבקת סוכר באופן שווה על קרפים.
מרכיבים שתצטרך
6
(סה " כ כוללים בלנדר קרפים)
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: קרם שרי, בורדו, שמפניה, Moscato Dasti, יציאה, בורדו לבן

קרפים בתפריט? נסה זיווג עם קרם שרי, בורדו, ושמפניה. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. אתה יכול לנסות שרי קרם ן NV ג ' ונסון. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 19 דולר לבקבוק.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "