קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות36
ציון בריאות0
מגזין

Cakespy: עוגיות תוצרת בית

Cakespy: עוגיות תוצרת בית
תמיד כיף שיש עוד מתכון של hor d ' oeuvre, אז תנו הזדמנות ל Cakespy: תוצרת בית מנטה דקות. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 36 מנות. עם 125 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 6 גרם של שומן כל אחד. אם יש לכם מלח, תמצית מנטה, אבקת קקאו, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. נסו עוגיות תוצרת בית, עוגיות תוצרת בית, ו עוגיות תוצרת בית (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה קטנה, להקציף יחד קמח, עמילן תירס, אבקת קקאו ומלח.
מרכיבים שתצטרך
2
בקערה גדולה, שמנת יחד חמאה וסוכר. עם המיקסר על מהירות נמוכה, להוסיף את החלב ואת תמציות.
מרכיבים שתצטרך
3
התערובת תיראה מעט מקושטת. בהדרגה, להוסיף את תערובת הקמח עד משולב לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
4
בצורת בצק לשני יומני, על 1 1/2 אינץ ' בקוטר. לעטוף כל יומן בניילון לעטוף להקפיא לפחות 1 עד 2 שעות( עשיתי את שלי לילה), עד הבצק הוא מאוד מוצק.
מרכיבים שתצטרך
5
מחממים תנור ל 375 ° F.
6
עבור המרקם האותנטי ביותר, פורסים בצק לעובי של לא יותר מ 1/4 אינץ ' (הם לא יהיו פריכים אם הם עבים יותר, אבל הם עדיין טעימים) ומניחים על גיליון אפייה מצופה קלף. עוגיות לא יתפשטו הרבה מאוד, אז אתה לא צריך להשאיר יותר מדי מקום סביב כל אחד.
מרכיבים שתצטרך
7
אופים במשך 13 עד 15 דקות, עד עוגיות המשרד בקצוות. עוגיות מגניבות לגמרי על מתלה תיל לפני טבילה בשוקולד.
מרכיבים שתצטרך
8
הכן את הציפוי. בעוד המתכון המקורי הציע להכין אותו במיקרוגל, עשיתי את שלי על הכיריים על ידי שילוב של שוקולד על חמאה בסיר בינוני על חום נמוך, תוך ערבוב לעתים קרובות עד התערובת הייתה מלית ומשולבת במלואה. המרקם יהיה עבה יותר סירופ שוקולד, אבל לא כל כך עבה כי עוגיות לא יכול בקלות להיות טבל והוסר. אתה יכול לשים את תערובת השוקולד בחזרה על חום לפי הצורך כדי לשמור על הציפוי חלק וקל לטבול את העוגיות שלך לתוך.
מרכיבים שתצטרך
9
הערה: לפי המתכון אני מותאם, זה יכול להיעשות גם במיקרוגל: בקערה בטוחה במיקרוגל, לשלב שוקולד וחמאה. להמיס על כוח גבוה במיקרוגל, ערבוב כל 45 עד 60 שניות, עד שוקולד הוא חלק. שוקולד צריך להיות עקביות איפשהו בין סירופ שוקולד ו פאדג ' לציפוי דק. (הערה: לחמם שוקולד לפי הצורך כדי לשמור אותו חלק וקל לטבול לתוכו.)
מרכיבים שתצטרך
10
טובלים כל עוגייה בשוקולד נמס, פונים במזלג למעיל, ואז מעבירים לחתיכת נייר קלף או נייר שעווה כדי להגדיר לפחות 30 דקות, או עד שהשוקולד קריר ומוצק.
מרכיבים שתצטרך