קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות46
מגזין

טריאקי קבובים

טריאקי קבובים
המתכון טריאקי קבובים מוכן בערך 20 דקות והוא בהחלט נהדר ללא גלוטן וללא חלב אפשרות לאוהבי אוכל יפני. מתאים ל-4 ומחירו 7 מנות.7 דולר למנה. מנה אחת מכילה 997 קלוריות, 79 גרם חלבון, ו 54 גרם שומן. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. גשו לסופר וקנו שיפודים, פטריות, סוכר, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב היין שרי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,שוקולד מריר פאדג'מרלו עוגות כמו קינוח. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 44%. הציון הזה די טוב. נסו טריאקי קבובים, קבבוני סטייק טריאקי, ו קבבוני חזיר טריאקי לשניים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את כל החומרים יחד ומשרים את הקבובים לפני הצלייה.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

שנין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירות המובילות שלי באסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא מסה שנין בלאן. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 9 דולר.
מסה שנין בלאן
מסה שנין בלאן
החיבור שנין בלאן הוא תערובת לבנה בינונית העשויה מהזן הלבן של דרום אפריקה, שנין בלאן. השנין בלאן מעניק ליינות את סלט הפירות, ניחוחות הגויאבה והמלון וחומציות מרעננת. כמה שקר סור על פחות במשך כמה חודשים מוסיף את המורכבות ואת הגוף. מגע של ויוניה ארומטי משלים את מבנה הפרי עם כמה רמזים פרחוניים. היין מושלם בפני עצמו כאפריטיף במרפסת ביום קיץ חם. שנין בלאן משתלב היטב עם מגוון רחב של מאכלים, במיוחד סושי, צדפות, קארי אסייתי, מנות חמוצות מתוקות וסלטים בקיץ.תערובת: 87% שנין בלאן, 13% ויוניה