קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות1
ציון בריאות62
מגזין

Craaaazy טוב מטבל סרטנים!

Craaaazy טוב מטבל סרטנים!
Craaaazy טוב מטבל סרטנים! אולי זה רק המתאבן שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %57 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 1 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, במנה זו יש: 2210 קלוריות, 107 גר' של חלבון, ו 188 גרם של שומן למנה. אם יש לכם רוטב ווסטרשייר, אבקת שום, פפריקה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. נסו מטבל סרטן ארטישוק, צלי חזיר וטוב בשבילך אתגר, ו מטבל פיצה (מתכונים דומים).

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)פלפל שחור, אדמהפלפל שחור, אדמה227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת שמנת, מרוכך (לבנה אחת)גבינת שמנת, מרוכך (לבנה אחת)1(יכול להיות או להרחיק)עשב שמיר מיובשעשב שמיר מיובש1(יכול להיות או להרחיק)חרדל יבשחרדל יבש2(יכול להיות או להרחיק)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חזרת מוכנהחזרת מוכנה11 קילו קישואים,מיץ לימון (אופציונלי)מיץ לימון (אופציונלי)369אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר סרטנים, סחוטבשר סרטנים, סחוט1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1(יכול להיות או להרחיק)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן, מגוררתגבינת פרמזן, מגוררת1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת מונטריי פלפל ג'ק, מגוררתגבינת מונטריי פלפל ג'ק, מגוררת11 קילו קישואים,רוטב פלפל חריף (אופציונלי) או 1/2 פתיתי פלפל אדום כפית (אופציונלי)רוטב פלפל חריף (אופציונלי) או 1/2 פתיתי פלפל אדום כפית (אופציונלי)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץ צלוי, מהצנצנתפלפל אדום קצוץ צלוי, מהצנצנת1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)11 קילו קישואים,12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הם הבחירה העליונה שלי לרכיכות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא פרנק המשפחה הכרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 62 דולר.
פרנק משפחתי כרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה
פרנק משפחתי כרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה
היין בצבע צהוב קש. על האף מבטא אגסים קלויים איטיים ופרחי יערה. על החיך, היין הוא בעל גוף מלא ובהיר, עם המון לימון מאיר וטעמי משמש טריים.