קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות1
מגזין

Fettunta עם Prosciutto

Fettunta עם Prosciutto
Fettunta עם Prosciutto עשוי להיות רק בצד המנה אתה מחפש. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 3 גר' של חלבון, 22 גרם של שומן, וסך הכל 214 קלוריות. מתאים ל-6 מנות. זה ... לא יקר מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. אם יש לכם מוצרלה, עלי פטרוזיליה, פרושוטו עבה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. נסו להעביר את פרושוטו-פרושוטו עטוף אגס עם פרמזן, פרשוטו די פרמה ארנקים (Fagottini di Prosciutto di Parma), ו אפונה Prosciutto (מתכונים דומים).

הוראות

1
הכן גז, פחם, או אש עץ לצלייה.
2
גריל את הלחם כמה סנטימטרים מהחום עד זהב משני הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
לחםלחם
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
3
מניחים את הלחם על מגש ומיד לשפשף את שיני השום על גבי פני השטח של הלחם. עבור ממש garlicky fettunta, לשפשף חזק ולהשתמש בשתי שיני שום.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
ציפורןציפורן
לחםלחם
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
4
טפטוף כף נדיבה או יותר של שמן זית על כל פרוסת לחם.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
לחםלחם
5
מערבבים את הפרושוטו, הגבינה והפטרוזיליה בקערה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
פרושוטופרושוטו
פטרוזיליהפטרוזיליה
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
מפזרים את התערובת באופן שווה על כל פרוסת לחם. להחזיר את הלחם לצד גבינת הגריל החם למעלה, לכסות את הגריל עם המכסה, ולבשל את fettunta מספיק זמן כדי להמיס את הגבינה ולחמם מחדש את הטוסט קצת, על 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
צליה גבינהצליה גבינה
גבינהגבינה
לחםלחם
טוסטטוסט
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
7
מגישים חם.

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. הקאסלוסט קיאנטי קלאסיקו ריסרבה עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
Casaloste קיאנטי Classico Riserva
Casaloste קיאנטי Classico Riserva
צבע אדום אודם אינטנסיבי. זר הפרחים משלב ניחוחות פירותיים אופייניים של סנג ' ובזה (כגון אוכמניות, מרסקה בשלה, שזיף) עם הערות אלגנטיות של עץ. על החיך הוא קטיפתי והרמוני עם איזון מעולה בין חומציות טאנינים מתוקים. יישון יין, נותן את המיטב מהשנה ה -5 לאחר היבוליםזה הולך עם בשר אדום בגריל. ההרמוניה שלה ואת הטיפוסיות הם גם מרומם בצורה מושלמת על ידי גבינות מיושנות.