קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות36
ציון בריאות2
מגזין

Hamentashen

Hamentashen
Hamentashen עשוי להיות רק מתאבן hor אתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 148 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 6 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 36 מנות. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 3 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. גשו לסופר וקנו מיץ תפוזים, פרג, ביצה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. מתכונים דומים: Hamentashen, ו Hamentashen-עוגיות לאביב.

הוראות

1
בקערה בינונית, מערבבים יחד את הקמח, אבקת אפייה ומלח; להפריש. בקערה גדולה, לטאטא את השמן, ביצים, חלמון ביצה, סוכר, גרידה, מיצים וברנדי עד חלקה. מערבבים בהדרגה בתערובת הקמח עד שנוצר בצק דביק. לעטוף בניילון נצמד, לשטח לתוך דיסק וצינה לילה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
חלמון ביצהחלמון ביצה
ברנדיברנדי
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ביצהביצה
מלחמלח
עוטףעוטף
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
מקציףמקציף
קערהקערה
2
כאשר מוכן לאפות, מחממים תנור ל 375 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
עבודה עם כרבע מהבצק בכל פעם ומשאיר את הנותרים במקרר, להתגלגל על משטח מקומח קל קצת פחות מ 1/4 אינץ ' עבה.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
גלולגלול
4
חותכים מעגלים (או צורות כיפיות אחרות) באמצעות חותכי עוגיות 2 1/2 עד 3 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
חותך עוגיותחותך עוגיות
5
מניחים כפית של מילוי במרכז (כ 1 כפית לעוגייה) ולאחר מכן צובטים צד אחד למעלה. סיבוב וצביטה שני ולאחר מכן שלישי לעשות צורה משולשת. תשאיר קצת את מראה המילוי למעלה. עבור צורות לא מסורתיות, השתמש בדמיון שלך: צינורי, ריבועים, גודל ביס או אפילו כמה עוגיות שטוחות מדוכא במרכז עם קצת מילוי שם.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
6
מניחים עוגיות על נייר קלף על גיליון עוגיות, מברשת עם ביצה קצת מכות עבור ברק ואופים עד להשחמה יפה, 10 עד 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
7
שמור טמפ חדר במיכל אטום אך לצרוך בתוך 3 עד 4 ימים, צמרות.
8
שלב הכל מלבד גרידת לימון ומיץ ואת הביצה מוכה לתוך סיר ומבשלים מעל חום מתון עד עבה, 10 עד 15 דקות. מערבבים לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
גרידת לימוןגרידת לימון
מיץמיץ
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
9
להוסיף גרידה ומיץ. קח קצת מהמילוי ותערבב אותו לביצה המוכה. חזור, ולאחר מכן לערבב את תערובת הביצים לתוך הסיר של מילוי. מגניב בין לילה.
מרכיבים שתצטרך
מיץמיץ
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
סירסיר

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים2(חוֹרֶף)2 קורטים ציפורן טחון2 קורטים ציפורן טחון1ביצה, מוכה קלותביצה, מוכה קלות1ביצה קצת מוכהביצה קצת מוכה2largesביצים בתוספת 1 חלמון ביצה גדולביצים בתוספת 1 חלמון ביצה גדול9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמחקמח596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1מיץ לימוןמיץ לימון1מיץ תפוזיםמיץ תפוזים0(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1גרידת לימוןגרידת לימון11 קילו קישואים,גרידת לימון בתוספת 1/2 כפית מיץגרידת לימון בתוספת 1/2 כפית מיץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזרעי פרג טריים* (ראה הערה של קוק)זרעי פרג טריים* (ראה הערה של קוק)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1צביטהקמצוץ מלחקמצוץ מלח2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק4(חוֹרֶף)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות