קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 30 דק.
מנות4
ציון בריאות15
מגזין

Kalbi (קוריאני BBQ צלעות קצרות)

Kalbi (קוריאני BBQ צלעות קצרות)
Kalbi (קוריאני BBQ צלעות קצרות) עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 859 קלוריות, 29 גרם חלבון ו 64 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם רוטב סויה, שן שום, קצר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה הוא ידידותי לתקציב מתכון לאוהדים של אוכל קוריאני. . הכנת המנה לוקחת כ 3 שעות ו -30 דקות. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. מתכונים דומים: Kalbi (קוריאני BBQ צלעות קצרות), Kalbi (קוריאני BBQ צלעות קצרות), ו צלעות בקר קוריאניות Kalbi.

הוראות

1
בקערה, מערבבים יחד את רוטב הסויה, סוכר חום, מים, שום, בצל ירוק ושמן שומשום עד שהסוכר מומס.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
סוכר חוםסוכר חום
שמן שומשוםשמן שומשום
רוטב סויהרוטב סויה
שוםשום
סוכרסוכר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מניחים את הצלעות בשקית רוכסן פלסטיק גדולה.
מרכיבים שתצטרך
צלעותצלעות
3
יוצקים את המרינדה על הצלעות, לסחוט את כל האוויר, ומקררים את השקית במשך 3 שעות עד לילה.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
צלעותצלעות
4
מחממים גריל חיצוני לחום בינוני גבוה, ושמן קל באח.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
הסר את הצלעות מהתיק, לנער את המרינדה עודף, ולהשליך את המרינדה. גריל את הצלעות על הגריל שחומם מראש עד הבשר הוא עדיין ורוד אבל לא עקוב מדם קרוב לעצם, 5 עד 7 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
עצםעצם
בשרבשר
צלעותצלעות
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינוט נואר הם בחירה מצוינת לצלעות קצרות בשר. בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, נתחי בשר רזים יותר הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שחתכים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינגון. מרלו ניקל וניקל האריס ויניארד עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 40 דולר לבקבוק.
מניקל וניקל האריס כרם מרלו
מניקל וניקל האריס כרם מרלו
פירות אדומים בהירים, אוכמניות מסוכרות, שזיף סנטה רוזה וניחוחות מנטול כולם משתלבים יחד כדי לשכר את האף כמו מרלו יין האריס 2016 מנפול מהזכוכית. על החיך, ערך עסיסי ופירותי נתמך על ידי טאנינים לעיסים וחומציות איזון, יצירת שכבות עבותות המעטרות את הלשון ומייצרות גימור רך ואלגנטי.