קושיבינוני
מוכן ב1 ש
מנות4
ציון בריאות9
מגזין

Kimbop (סושי קוריאני)

Kimbop (סושי קוריאני)
Kimbop (סושי קוריאני) יכול להיות רק קוריאניתname מתכון שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 349 קלוריות, 14 גרם חלבון ו 13 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. אם יש לכם גזר, מים, סושי נורי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב האורז דביק אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת אורז קוקוס דביקה של אמא שלי לשנה החדשה הסינית כקינוח. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. . זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, ו דיאט. זה עובד טוב כמו מתאבן. נסו Kimbop (סושי קוריאני), סושי קוריאני רולס עם אגוז-Edamame קראמבל, ו עוגת סושי Chirashi וסושי Temari (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

קוריאני ניתן לזווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. ליאו סטין סאיני ויניארד צ ' נין בלאן עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 24 דולר לבקבוק.
Leo Steen Saini Vineyard Chenin Blanc
Leo Steen Saini Vineyard Chenin Blanc
כמו להיות מועבר לאחו באביב, היין המקסים הזה מציג ניחוחות מפתים של קמומיל, ורבנה לימון, טימין והדר zesty. על החיך הארוך והמרענן, חומציות טבעית מעולה ומינרליות חצץ רטובה להביא אנרגיה יפה ליין, נושאת טעמים של תפוח ירוק אגס אנג ' ו כדי לסיים בהיר, ממוקד.