קושיקל
מוכן ב17 דק.
מנות3
ציון בריאות24
מגזין

London Broil Bulgogi

London Broil Bulgogi
לונדון Broil Bulgogi עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 390 קלוריות, 39 גרם חלבון ו 10 גרם של שומן למנה. מתאים ל-3 מנות. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך זנגביל, אבקת ג'ינג'ר, רוטב דגים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב אבקת ג'ינג'ר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות ג'ינג'ר ללא ביצים | עוגיות ג' ינג'ר מולסה לעיסה כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח הקוריאני. מתכונים דומים: צלייה בלונדון, צלייה בלונדון, ו צלייה בלונדון.

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. יין אחד אתה יכול לנסות הוא לה ג ' וטה האוול הר מרלו. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 99 דולר.
לה ג ' וטה האוול מאונטיין מרלו
לה ג ' וטה האוול מאונטיין מרלו
# 37 Wine Spectator Top 100 של 2019the 2016 La Jota Merlot מקיף את כל זה הוא הר מרלו עם מבנה להתענג. הערות של אספרסו, שוקולד מרי, וטוסט בצע blackberry בשלים, minerality, ומשקל על החיך.