קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות24
מגזין

Mean Mr. Mustard Steak

Mean Mr. Mustard Steak
זמן ההכנה הכולל ייקח כ 30 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וקמאיות דיאט. . נסו סטייק חרדל מייפל, סטייק בגריל ברוטב חרדל, ו סטייק עם רוטב עשבי חרדל (מתכונים דומים).

הוראות

1
ציון שני הצדדים של כל סטייק על ידי ביצוע פרוסות אלכסוניות. מתבלים עם גריל.
מרכיבים שתצטרך
תיבול גרילתיבול גריל
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
2
מברשת כל צד של הסטייק עם החרדל, ולאחר מכן לחץ על 1/2 של הבצל האדום לתוך החרדל בצד אחד של הסטייק.
מרכיבים שתצטרך
בצל אדוםבצל אדום
חרדלחרדל
סטייק.סטייק.
3
ממיסים את החמאה במחבת גדולה על חום גבוה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מניחים את הצד בצל סטייקים למטה במחבת. לחץ על הבצלים הנותרים באופן שווה לתוך החרדל בצד העליון של כל סטייק. מבשלים סטייקים עד שהם מתחילים להתמיד, והם משחימים בצד החיצוני ואדום במרכז, 4 עד 5 דקות לכל צד. מדחום שנקרא מיידית מוכנס למרכז צריך לקרוא 125 מעלות F (52 מעלות C).
מרכיבים שתצטרך
חרדלחרדל
בצלבצל
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
מחבתמחבת
5
הסר סטייקים מהמחבת, ולאפשר להם לנוח במשך 5 דקות לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק עובד ממש טוב עם מרלו, קברנה סוביניון, ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. יין אחד אתה יכול לנסות הוא המרלו של המנהל. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 21 דולר.
מרלו מנהל
מרלו מנהל
המרלו של המנהל שלנו מ-2014 מציע לוזריות וחך עגול ומלא. הניחוח שלו מדגים פירות אדומים ושחורים עם רמזים של אניס ועץ מתובל. עסיסיים עם כניסתו, היין מתרחב והופך לקטיפתי על החיך עם טעמים של שזיף, לוגנברי ודובדבן שחור מודגש על ידי הערות תבלינים עדינות של שעועית אספרסו ווניל קלוי. טאנינים בינוניים תומכים בגוף היין הזה, ומציעים תחכום בגימור שלו. זוגות יפה עם חזה בקר, צלעות חזיר בגריל ולינגוויני עם פסטו.