קושימומחה
מוכן ב1 ש, 55 דק.
מנות6
ציון בריאות43
מגזין

Nacho עקף צ'ילי פוט

Nacho עקף צ'ילי פוט
נאצ'ו עקף צ' ילי פוט עשויה להיות מה שחיפשתם. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 768 קלוריות, 40 גרם חלבון ו 41g של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, לך לחנות ותביא כמון, צ'יפס טורטייה תירס, פלפל, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. מתכונים דומים: מחבת צ'ילי נאצ' ו, מחבת צ'ילי נאצ' ו, ו ארוחת ערב צ'ילי נאצ' ו.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
שר את הפלפלים poblano ו 2 jalapenos גדול מעל להבה פתוחה על סטובטופ או תחת מבער חם עם דלת תנור השאיר מעט פתוחה לאדים לברוח.
מרכיבים שתצטרך
פלפל Poblanoפלפל Poblano
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
מניחים את הפלפלים החרוכים בקערה ומכסים בניילון נצמד עד מגניב מספיק כדי להתמודד. מקלפים את הפלפלים וזרעים אותם. קוצצים ומחית לרוטב גס במעבד מזון.
מרכיבים שתצטרך
פלפליםפלפלים
רוטברוטב
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
קערהקערה
4
בינתיים, לחמם 2 סיבובים של מחבת שמן זית כתית אקסטרה מעל חום בינוני גבוה בסיר צ ' ילי.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
סירסיר
5
מוסיפים את הבשר וחום היטב.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
6
מוסיפים את הבצל, שום, מלח, פלפל, כמון, כוסברה, פפריקה, ואבקת צ ' ילה. מבשלים כדי לרכך את הבצל כמה דקות ולאחר מכן מוסיפים רסק עגבניות. לאחר 1 דקה, מוסיפים את הבירה ומבשלים עוד דקה או שתיים, מערבבים את המניה ומחממים דרך. מערבבים את הפלפלים לתוך הצ ' ילי ומבשלים כמה דקות עבור הטעמים לשלב. מגניב לחלוטין ומאחסן לארוחת איפור מראש.
מרכיבים שתצטרך
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
רסק עגבניותרסק עגבניות
כוסברה.כוסברה.
פפריקהפפריקה
פלפליםפלפלים
שוםשום
בצלבצל
פלפלפלפל
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
כמוןכמון
מלאימלאי
בירהבירה
מלחמלח
1
מניחים בסיר מכוסה על חום מתון עד מחומם דרך, ערבוב מדי פעם. בינתיים, דק את שעועית מטוגנת עם התזה של מים וחום במחבת קטנה על חום בינוני. הפעל את המטגן והנח את המתלה באמצע התנור. כאשר צ ' ילי חם, לחשוף העליון עם טורטיות. נקדו את הטורטיות עם שעועית ולכסות את כל השכבה של טורטיות עם גבינה, במקום מתחת לבריילר עד השחמה קלות גבינה נמסה. פרוס דק פלפל פרזנו טרי.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
שעועית מטוגנתשעועית מטוגנת
טורטיהטורטיה
גבינהגבינה
שעועיתשעועית
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת
סירסיר
2
מקשטים צ 'ילי נאצ' ו עם פלפל פרזנו טרי פרוס ופלפלים חלפיניו כבושים סחוטים.
מרכיבים שתצטרך
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלאי בשרמלאי בשר340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בירה (מומלץ: Negra Modela)בירה (מומלץ: Negra Modela)6ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי1פרזנו אדום צ'ילהפרזנו אדום צ'ילה2(חוֹרֶף)אבקת צ'ילה (מומלץ: Gebhardt של)אבקת צ'ילה (מומלץ: Gebhardt של)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוסברה, כף ידכוסברה, כף יד1תיקשבבי טורטייה תירס באיכות טובה (מומלץ: Xochitl)שבבי טורטייה תירס באיכות טובה (מומלץ: Xochitl)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כמון, כף ידכמון, כף יד4ציפורןשום, קצוץ דקשום, קצוץ דק907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נתח בשר טחוןנתח בשר טחון2largesפלפלים חלפיניופלפלים חלפיניו2(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1גדולבצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק1בצל אדום גדולאו jar כבוש jalapenosאו jar כבוש jalapenos4פלפלים poblanoפלפלים poblano454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית מטוגנת חריפה צמחוניתשעועית מטוגנת חריפה צמחונית1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פפריקה מתוקה מעושנתפפריקה מתוקה מעושנת596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינה מותכת מקסיקנית רכה גרוסה או מונטריי ג'ק או גבינת צ' דר צהובה או משולבת של כל האמור לעילגבינה מותכת מקסיקנית רכה גרוסה או מונטריי ג'ק או גבינת צ' דר צהובה או משולבת של כל האמור לעיל

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם בחירה מצוינת לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Bodegas Naveran ברוט טבע קאווה. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 16 דולר.
Bodegas Naveran Brut Nature Cava
Bodegas Naveran Brut Nature Cava
קאוות הן מאוד תכליתיות כמו אפריטיף לפני הארוחה, וכמובן, ליהנות במהלך הארוחה. בנוסף לכל מיני מאכלים מטוגנים (נסו עם smelts מטוגן או קלמרי!), טבע ברוט Naveran זה יהיה זוג עם גבינות רכות, פירות טריים, בשר לבן (חזיר ועוף) ואפילו בשרים אדומים בטעם עשיר. קאווה זה גם נהדר ללגום בכוחות עצמו.תערובת: 40% Macabeo, 30% Parellada, 20% שרדונה, 10% Xarello