קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות12
מגזין

Smokey Mesquite צלעות חזיר עם סלט קוסקוס

Smokey Mesquite צלעות חזיר עם סלט קוסקוס
Smokey Mesquite צלעות חזיר עם סלט קוסקוס יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 365 קלוריות, 21 גרם חלבון ו 16 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם שקדים מטעים, לקחת mesquite mesquite מתכון גבינה bbq תערובת פירורי לחם, צלעות חזיר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו סמוקי מסקיט אפוי פלאפל, צלעות חזיר עם קוסקוס דובדבנים, ו צלעות חזיר עם רוטב אננס וקוסקוס מקסיקני (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל-375-אף.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
קותלי מעילים עם תערובת גבינה כפי שמכוונים לחבילה; מניחים על גיליון אפייה מכוסה בנייר כסף מרוסס עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות
3
אופים 25 עד 30 דקות. or until done (150F).
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
4
שלב את שאר החומרים.
5
מגישים עם צלעות.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

צלעות חזיר עובדות ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וריזלינג. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. יין אחד אתה יכול לנסות הוא פולי ג ' ונסון Carneros שרדונה. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 23 דולר.
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
ניחוחות מרוכזים ומורכבים ב-2016 שרדונה קרנרוס שלנו. הערות של אפרסק בגריל, אגס, קרואסון בחמאה, ווניל להגדיר את הבמה לשרדונה עשיר, בעל גוף מלא. ניחוחות להרחיב על החיך עם טעמים מעוררי תיאבון של אגס, פריך תפוחים, יערה, קוקוס קלוי, וופל וניל. האיזון והמבנה של יין זה יחד עם חומציותו הבהירה הופכים אותו ליין ראוי לגילו להנאה במשך מספר שנים. תיהנו מהיופי הזה עם עוף צלוי עסיסי וריזוטו פטריות בר.