קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 30 דק.
מנות6
ציון בריאות1
מגזין

Tomatillo חריף-סלסה אבוקדו

Tomatillo חריף-סלסה אבוקדו
Tomatillo חריף-סלסה אבוקדו דורש על 2 שעות ו -30 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 49 קלוריות, 0 גר' של חלבון, ו 5g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד היטב כמו מתאבן במחיר סביר מאוד. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. אם יש לך כוסברה, בצל ירוק, פלפל שחור, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הוא מובא אליך על ידי SippitySup. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, וכל 30 דיאט. עם כפית ציון של 17% המנה הזאת לא כל כך סופר. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : Tomatillo + סלסה אבוקדו, סלסה אבוקדו tomatillo, ו סלסה Tomatillo אבוקדו.

הוראות

1
במעבד מזון, לשלב את tomatillos, נשאר כפית שום, ו סראנו צ ' ילה; דופק דק קוצצים.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיף את אבוקדו ובצל ירוק ודופק til רק מעורבב. הסלסה המוגמרת צריכה להיות קצת מרקם.
מרכיבים שתצטרך
3
מניחים את הסלסה בקערה קטנה וזורקים עם שמן זית כתית, מיץ לימון, מלח ופלפל. חנות, מכוסה ומקורר עד 2 שעות. לזרוק עם כוסברה רק לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות EnRoute יקב Les Pommiers פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 62 דולר לבקבוק.
Enroute Winery Les Pommiers Pinot Noir
Enroute Winery Les Pommiers Pinot Noir
עלה עלה מיובש ריחני ועציצים ברי לזרום ערך שופע, עסיסי. שימורי פטל כהה יותר וטעמים אוכמניות ממלאים את האמצע, עם ציפורן ומבטאים של רצפת היער עד הסוף. יין זה הוא עשיר ומשיי מתחילתו ועד סופו, עם פירות יפים ותבלינים תווים כי להשתהות על החיך.