קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות8
ציון בריאות4
מגזין

אגרול אירי

אגרול אירי
אם יש לך בסביבה 50 דקות לבלות במטבח, לחמניות ביצה איריות עשויות להיות מרהיבות חלב חינם מתכון לנסות. אתה מקבל הר ד ' אובר שמשרת 8. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 3 גרם חלבון, 38 גרם שומן, ובסך הכל 378 קלוריות. 349 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. יום פטריק הקדוש יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. גשו לסופר וקנו תפוחי אדמה, שמן, מלח ופלפל, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כמה אנשים מאוד אהבו את המנה הסינית הזו. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 46%, וזה טוב. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: אגרול אירי, לחמניות ביצה קולקטן - איך מכינים לחמניות או עטיפות בסגנון קולקטה, ו לחמניות סודה איריות.

הוראות

1
מחממים שמן בטיגון עמוק ל-375 מעלות פרנהייט (190 מעלות צלזיוס).
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
2
בקערה בינונית מערבבים יחד את הקורנביף המגורר, הכרוב, תפוחי האדמה, הגזר והבצל. מתבלים במלח ופלפל לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
בשר משומרבשר משומר
תפוח אדמהתפוח אדמה
כרובכרוב
גזרגזר
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
הניחו את עטיפות גליל הביצה על משטח יבש ונקי כמה בכל פעם.
מרכיבים שתצטרך
עטיפות אגרולעטיפות אגרול
4
מניחים כ-1/2 כוס מהתערובת במרכז כל עטיפה.
מרכיבים שתצטרך
עוטףעוטף
5
מגלגלים ליומנים לפי ההוראות שעל האריזה. הרטיבו את הקצה במים לאיטום.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
גלולגלול
6
מטגנים לחמניות כמה בכל פעם, הופכים במידת הצורך, כ -5 דקות, או עד להזהבה.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
7
מוציאים משמן חם לניקוז על מגבות נייר.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

ניתן לשלב את אנטיפסטי עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות בודגאס נברן דמה קאווה. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-22 דולר לבקבוק.
בודגאס נברן דמה קאווה
בודגאס נברן דמה קאווה
אחד מכמה קאבות וינטג ' שנעשו בספרד. דמה היא בעלת גוף מלא אך בהירה ופריכה. אחוזת נאבר סקלן מייצרת קאווה באיכות גבוהה מאז 1901. כל הקאבות המיוצרות כאן הן מכרמים שבבעלות האחוזה ובשליטתה. דמה מותססת בבקבוק (שמפנוז לה-מ ' - תוד) ומזדקנת בליס שלה במשך 24 חודשים.מערות נברן היא יצרנית קאווה פרימיום המשתמשת בענבים שגדלו באחוזה. נברן דמה היא יצירת מופת של קאווה, שילוב של שרדונה, המעניקה לגוף היין ולנפח, ופרלדה, המעניקה אופי חריף ובהיר החותך את העגלגלות החמאתית של השרדונה. חובבי השמפניה ייהנו מ "פיז האיכר" הים תיכוני הזה עם צדפות, טונה גולמית וסושי. החומציות הטרייה שלו מחמיאה גם לקינוחי פירות, במיוחד אפרסקים ותפוזים פרוסים.