קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות8
ציון בריאות1
מגזין

אוכמניות עם שמנת מתוקה

אוכמניות עם שמנת מתוקה
אוכמניות עם קרם מתוק עשוי להיות התוספת שחיפשתם. והוא יספק כ 8 מנות. מנה אחת מכילה 377 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 28 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם תמצית vanillan, חלמונים, סוכרוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 25 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. מתכונים דומים: סלמון צ'ילי מתוק עם אוכמניות, דייסת תירס מתוקה עם אוכמניות, ו קרם לימון עם אוכמניות.

הוראות

1
מערבבים קרם עם חצי הסוכר בסיר בינוני. מביאים לרתיחה חזקה, אבל לא להרתיח.
מרכיבים שתצטרך
2
להקציף חלמונים בקערה (השתמשתי המיקסר החשמלי שלי עם מצורף לטאטא) עם החצי השני של הסוכר.
מרכיבים שתצטרך
3
להוסיף תמצית וניל. (אם באמצעות שעועית וניל במקום, לפצל את הסיר לאורכו ולאחר מכן לגרד את הקוויאר לתערובת שמנת / סוכר.)
מרכיבים שתצטרך
4
לטאטא את תערובת חלמון הביצה על בינוני לרגע. עכשיו, עם המיקסר על בינוני נמוך, טפטוף איטי מאוד בשמנת החמה. אני משתמש בכוס מדידה ממתכת כדי לגרוף חלקים קטנים בכל פעם. הקפד להמשיך לערבב כפי שאתה שופך את התערובת החמה ברציפות. אני סוג של לטפטף אותו כך הקרם זורם במורד הצד של הקערה, אשר מפחית את ההשפעה של קרם חם להכות את הביצים.אחרי כל השמנת הוא הוסיף, לכבות מיקסר.
מרכיבים שתצטרך
5
יוצקים תערובת לתוך החלק העליון של דוד כפול (או קערת זכוכית מצויד על סיר של מים רותחים). מבשלים בדוד הכפול מעל חום בינוני. מערבבים בעדינות אבל כל הזמן כמו תערובת ביצה / שמנת מתעבה לאט. צפה בתערובת: אם זה מתחיל להתעבות באמת, להסיר אותו מיד מהחום. אתה רוצה שזה יהיה יותר עבה, קרם pourable מאשר עבה, מרקם פודינג כבד. ברגע שאתה מסיר את המחבת מהחום, להגדיר את החלק התחתון של זה בקערת קרח כדי לעצור את תהליך הבישול (אבל להיזהר לא לתת קרח או מים לטפטף על קצה המחבת.) Stir to cool. אם אתה צריך להשתמש קרם מיד, לשמור אותו באמבט קרח ומערבבים להתקרר. באופן אידיאלי, תעביר את הקרם למיכל ומקרר אותו במשך כמה שעות. כפית בנדיבות (! על פירות יער טריים. אתה תאהב את זה!
מרכיבים שתצטרך