קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות8
ציון בריאות3
מגזין

אופי בראנץ' עירית-חזיר

אופי בראנץ' עירית-חזיר
לעולם לא תוכל לקבל יותר מדי מתכוני מתכונים, אז נסו לאפות בראנץ' בשמל. מתאים ל-8 מנות. תמורת 53 סנט למנה, מתכון זה מכסה 10% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 269 קלוריות, 11 גרם חלבון ו-15 גרם שומן. אם יש לך תערובת ביסקוויטים/אפייה, גבינת צ'דר, עגבנייה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין את זה. אדם אחד הכין את המתכון הזה והיה מכין אותו שוב. זה יהיה להיט באירוע חג המולד שלך. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 40 דקות. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. עם ציון ספונקולרי של 29%, המנה הזו לא כל כך מרהיבה. מתכונים דומים: אפיית בשר חזיר ובראנץ' שוויצרי, בראנץ' של יום ראשון: חזיר וביסקוויטים, ומאפינס בראנץ' חזיר וביצה.

הוראות

1
במחבת קטנה מטגנים בצל בחמאה עד לריכוך. מערבבים פנימה חזיר ועגבנייה; לְהַפְרִישׁ.
מרכיבים שתצטרך
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
בקערה קטנה מערבבים תערובת ביסקוויטים ומים. לחץ על התחתית ו-1/2 אינץ' למעלה את הצדדים של 13 אינץ' משומן. x 9 אינץ'. צלחת אפייה.
מרכיבים שתצטרך
1/2 פאונד Johnsonville® נקניק איטלקי טחון עדין, מבושל ומפורר1/2 פאונד Johnsonville® נקניק איטלקי טחון עדין, מבושל ומפורר
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
מורחים תערובת חזיר על הקרום; מפזרים גבינה. טורפים בקערה את הביצים, החלב, השמיר, המלח והפלפל; יוצקים מעל גבינה.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
צנצנת שימור פטל ללא גרעיניםצנצנת שימור פטל ללא גרעינים
שמירשמיר
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
4
מפזרים עירית.
מרכיבים שתצטרך
פרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוטפרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוט
5
אופים, ללא כיסוי, ב-350 מעלות למשך 25-30 דקות או עד שסכין הננעצת ליד המרכז יוצא נקי.
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך
6
מניחים לעמוד 5 דקות לפני החיתוך.

מרכיבים

2406 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקביסקוויט / תערובת אפייהביסקוויט / תערובת אפייה2406 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקביסקוויט / תערובת אפייהביסקוויט / תערובת אפייה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו3(חוֹרֶף)עירית טחוןעירית טחון01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.שמיר עשבשמיר עשב2ביציםביצים142אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)can ham, drainedcan ham, drained616 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו80אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל קצוץבצל קצוץ01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גביע מגורר שוויצרי או גבינת צ'דרגביע מגורר שוויצרי או גבינת צ'דר1( חצילים)עגבניות, קצוץעגבניות, קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

ניתן לשלב אנטיפסטי עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Moet & Chandon White Star (). יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-14 דולר.
מואט אנד שאנדון כוכב לבן ()
מואט אנד שאנדון כוכב לבן ()
White Star היא שמפניה רכה יותר. הוא מאוזן והרמוני היטב, עם ניחוחות עדינים של טוסט חם וג'ינג'ר. הגימור מתמשך עם רמז של דבש.