קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות6
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםסתיוחורף
מגזין

אורז בר ומרק עוף

אורז בר ומרק עוף
אורז בר ומרק עוף יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 609 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 51 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. . אם יש לכם חמאה, מרק עוף, מלח, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: מרק עוף ואורז בר, מרק עוף ואורז בר, ו מרק עוף ואורז בר.

הוראות

1
מערבבים את המרק, מים ואורז בסיר מרק גדול, ומביאים לרתיחה. להפחית חום, לכסות. מבשלים במשך 35 עד 40 דקות, עד רייס מכרז.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
מיםמים
אורזאורז
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מטגנים בצל בחמאה או במרגרינה בסיר בינוני, בחום נמוך. מערבבים בקמח, מלח, תיבול עופות ופלפל. מבשלים, ערבוב כל הזמן, עד התערובת מבעבעת ועבה. מערבבים בקרם. מבשלים 6 דקות, או עד שהתערובת מתעבה מעט, תוך ערבוב מתמיד. מערבבים לתוך מרק.
מרכיבים שתצטרך
תיבול עופותתיבול עופות
חמאהחמאה
בצלבצל
פלפלפלפל
מרקמרק
קרםקרם
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
להוסיף קוביה עוף פימינטוס.
מרכיבים שתצטרך
פימיאנטופימיאנטו
עוף שלםעוף שלם
4
חום דרך.

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה893אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבקוביות, בשר עוף מבושלבקוביות, בשר עוף מבושל1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פרוס פלפל פימנטו, סחוטפרוס פלפל פימנטו, סחוט1(יכול להיות או להרחיק)צווארי עוףצווארי עוף1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז בר, שטוף היטבאורז בר, שטוף היטב