קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות22
מגזין

אורז מטוגן עם בצל ירוק, אדאמה וטופו

אורז מטוגן עם בצל ירוק, אדאמה וטופו
המתכון אורז מטוגן עם בצל ירוק, Edamame וטופו יכול לספק את הכמיהה הסינית שלך בסביבה 45 דקות. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 382 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 10 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד היטב כמנה עיקרית. גשו לסופר וקנו פלפל, שום, בצל ירוק ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב טופו אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת גבינה טופו כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ללא חלב וצמחוני דיאט. נסו אורז מטוגן עם בצל ירוק, אדאמה וטופו, טופו פריך עם אורז שחור & Edamame - פטריות מוקפץ, ו אורז מטוגן Edamame (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. Delaire גרף Chenin Blanc עם 4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
Delaire Graff Chenin Blanc
Delaire Graff Chenin Blanc
צבע חיטה מוזהב בהיר. הבעות שכבות של הדרים ופירות טרופיים עם שכבות עדינות של דבש ושקדים ברקע. מאוזן ומובנה להפליא, הטעמים מחמיאים על ידי מינרליות עדינה.