קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות2
ציון בריאות7
מגזין

אורז מטוגן קורנביף עם נענע

אורז מטוגן קורנביף עם נענע
אורז מטוגן קורנביף עם נענע עשוי להיות מתכון טוב להרחבת קופסת המתכונים למנה העיקרית שלך. המתכון הזה מכסה 15% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכין 2 מנות עם 471 קלוריות, 20 גרם חלבון, ו 22 גרם שומן כל אחד. גשו לסופר וקנו ביצה, בסיס מרק עוף, בשר משומר, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. מתכון זה אופייני למטבח הסיני. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב וידידותי לפודמפה דיאטה. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני טוב של 40%. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כגון המבורגר קורנביף בייקון וגבינה עם בצל מקורמל גינס וביצה מטוגנת, בקר וברוקולי קאולי-אורז, ו אורז מטוגן בקר.

הוראות

1
מחממים שמן זית בווק על אש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
ווקווק
2
מבשלים ומערבבים אורז ומשחת עוף בשמן חם עד לאיחוד, כ -2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
אורזאורז
שמן בישולשמן בישול
3
מערבבים קורנביף לתערובת האורז עד שהאורז מתחיל להשחים, 2 עד 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בשר משומרבשר משומר
אורזאורז
4
מסירים את הווק מהאש ומנקים חור במרכז האורז לבישול ביצה.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
ווקווק
5
יוצקים את הביצה הטרופה למרכז האורז. הטה את הווק מסביב כדי לפזר את הביצה לתוך האורז, ומאפשר לחום הנותר לבשל את הביצה לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
אורזאורז
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
ווקווק
6
מחלקים את האורז המטוגן ל -2 קערות ומעליהם נענע טרייה.
מרכיבים שתצטרך
מנטה טרייהמנטה טרייה
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

יין מומלץ: משקה אלכוהולי, 1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה, מרכיב, קטגוריית מוצרי מזון, ריזלינג, יכול אפרסקים, סחוט, Gewurztraminer, Chenin Blanc

אורז מטוגן עובד ממש טוב עם משקה אלכוהולי, יין לבן ומרכיב. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה - כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. אתה יכול לנסות פוג 'יו אנטיקו ברונלו די מונטלצ' ינו. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-80 דולר לבקבוק.
פוג 'יו אנטיקו ברונלו די מונטלצ' ינו
פוג 'יו אנטיקו ברונלו די מונטלצ' ינו
ברונלו די מונטלצ 'ינו של פוג' יו אנטיקו מציג צבע אדום אודם עמוק ועז עם זר מפותח ומתמשך, ועולה בעוצמה עם הזדקנות בקבוקים נוספת. יש לו אף נקי מאוד, עם רמזים של אוכמניות וליקריץ. בפה הוא מעוגל ומרוכז, בעל חיוניות רבה, אך אלגנטי והרמוני, הודות לטאנינים המתוקים במיוחד. יש לו גימור ארוך מאוד ומתיישן בחינניות בתנאים מתאימים.