קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות2
ציון בריאות0
מגזין

איך להכין ביצים שלוקות מושלמות

איך להכין ביצים שלוקות מושלמות
איך להכין ביצים שלוקות מושלמות יכול להיות רק ארוחת הבוקר שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה 4% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. צופה הדמות שלך? זה איש מערות, ללא גלוטן, חלב חינם, יש בו בסה"כ : 63 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 4 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 2. מתכון זה מכלמתכונים יש 2 אוהדים. גשו לסופר וקנו חומץ שמפניה, ביצים, מלח, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 25 דקות. עם כפית ציון 18%, המנה הזו לא כל כך מצטיינת. מתכונים דומים: איך להכין ביצים מקושקשות מושלמות ורכות, ביצים עלומות ברוטב עגבניות, על טוסט {לעשות את זה עכשיו}, ו 3 מפתחות לסלט ביצים נהדר + איך מכינים ביצים קשות מושלמות.

הוראות

1
ממלאים קערה במי קרח.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
ממלאים סיר במים קרים ומניחים על אש בינונית; מערבבים חומץ ומלח. מביאים לרתיחה עדינה ואיטית ומנמיכים את האש לנמוכה.
מרכיבים שתצטרך
חומץחומץ
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
שוברים כל ביצה לרמקין קטן נפרד; מניחים רמקין קרוב לפני המים ושופכים בעדינות ביצה למים המבעבעים.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
1/2 על 5 1/2 על 2 אינץ') בריוש כיכר, פרוס בעובי 3/16 אינץ', קרום הוסרו1/2 על 5 1/2 על 2 אינץ') בריוש כיכר, פרוס בעובי 3/16 אינץ', קרום הוסרו
4
בואו ביצה לבן סט עבור דקה או שתיים ולהשתמש סיליקון מרית כדי בעדינות להרים ביצה מהחלק התחתון של פאן כדי למנוע דבק. מבשלים עד שהלבן יציב והחלמון נוזל, בערך 6 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
חלמון ביצהחלמון ביצה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מרית אפייהמרית אפייה
מחבתמחבת
5
הרם ביצה עלומה מהמים בעזרת כף מחוררת והעביר בעדינות לקערת מי קרח כדי לעצור את תהליך הבישול. מחממים ביצים למשך 1 1/2 עד 2 דקות במים רותחים בעדינות רבה ומוציאים בעזרת כף מחוררת. הקש על תחתית כף מחוררת המכילה ביצה על מגבת נייר יבשה כדי להסיר עודפי מים לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
ביצה עלומהביצה עלומה
מיםמים
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
מגבות ניירמגבות נייר
קערהקערה