קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות9
מגזין

אסיה קציצות

אסיה קציצות
צריך מנה עיקרית ללא חלב? קציצות אסיאתיות יכולות להיות מתכון נהדר לנסות. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה 17% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 25 גרם חלבון, 24 גרם שומן, ובסך הכל של 421 קלוריות. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. אם יש לכם ג'ינג'ר טחון, שיני שום, בצל ירוק ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. זה הוא הביא לך על ידי טעם של בית. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 46%. הציון הזה מוצק. מתכונים דומים: אסיה קציצות חזיר, אסיה קציצות סלמון, ו קציצות הודו אסיאתיות בגריל.

הוראות

1
בקערה, לשלב את שבעת המרכיבים הראשונים. מפוררים בקר על התערובת ומערבבים היטב. מעצבים לארבע קציצות.
מרכיבים שתצטרך
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
לצלות או לצלות עד שכבר לא ורוד.
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
3
מגישים על לחמניות.
מרכיבים שתצטרך
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה בתפריט? נסה להתאים עם שנין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. את יכולה לנסות את בומונט הופ מרגריט שנין בלאן. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -35 דולר לבקבוק.
בומונט הופ מרגריט שנין בלאן
בומונט הופ מרגריט שנין בלאן
מבחר מדוקדק של הפירות האופייניים ביותר מהכרמים העתיקים ביותר שלנו בבומונט, שנותרו לתסיסה טבעית במינימום התערבות, התבגרו בעיקר באלון צרפתי ישן של 400 ליטר. תואם בצורה מבריקה עם פירות ים במיוחד צדפות וכל מנות אסיאתיות פיקנטיות להפליא.