קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות9
מגזין

אפיית עוף בקארי אדום

אפיית עוף בקארי אדום
עוף בקארי אדום אופים יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 189 קלוריות, 25 גרם חלבון ו 5 גר' של שומן. והוא יספק כ 4 מנות. זה הוא זול למדי מתכון לאוהדים של אוכל הודי. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לכם מלח, חזה עוף, חלב קוקוס, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב חלב קוקוס משומר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגות ליים בריאות כקינוח. . המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. עם כפית ציון של 50% המנה הזאת די טובה. נסו קארי אדום תאילנדי עם ירקות, עוף אנדרה קארי-kodi kura עם רוטב (קארי עוף פשוט ), ו קארי ביצת ירקות אופים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. היינות Fram Chenin Blanc עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 32 דולר לבקבוק.
יינות Fram Chenin Blanc
יינות Fram Chenin Blanc
האזור המיוחד מאוד שממנו מגיעים הענבים האלה קרוב יותר לקלנוויליאם מאשר לסיטרוסדל, אבל החלק על ההר נכון מאוד. ממוקם בקרקעות חוליות אדומות עמוקות, בחווה המשקיפה על סרטן הנהרות מכה של Lambertsbay בצד אחד, ואת Olifantsriver וסכר Bulshoek בצד השני. החומציות העסיסית ההדוקה היא המאפיין הבולט של Chenin blanc מאזור זה, לשלב את זה עם בשלות המוסיפה מורכבות עצומה ואתה יודע שיש הרבה אהבה כאן.