קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות15
מגזין

פילאף אורז הודי

פילאף אורז הודי
הודי רייס פילאף היא מנה עיקרית ללא גלוטן וללא חלב . , מתכון זה מכסה 12% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 371 קלוריות , 30 גרם חלבון ו -9 גרם שומן . והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים. למתכון הזה של Allrecipes יש 18 מעריצים. אם יש לכם מרק עוף, אבקת קארי, ציפורן טחון וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זהו מתכון ידידותי לתקציב לחובבי אוכל הודי. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות . בסך הכל, מתכון זה זוכה לציון ספונקולרי מוצק של 48% . אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כגון פילאף אורז צנוברים (Piñon Rice Pilaf) , פילאף עדשים הודי ומזרח הודי מפוצל פילאף אפונה .

הוראות

1
מביאים לרתיחה מים ומרק עוף.
מרכיבים שתצטרך
צדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה
2 כפות עלי נענע טריים שנקטפו2 כפות עלי נענע טריים שנקטפו
2
מערבבים אורז, אבקת קארי, אבקת שום, קינמון, פפריקה וציפורן בקערה; מערבבים כדי לערבב.
מרכיבים שתצטרך
גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה
בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות
תוספת מוקצפת ונענע, לא חובהתוספת מוקצפת ונענע, לא חובה
חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי
ציפורןציפורן
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
1 שקית (14 אונקיות) קוקוס פתיתים ממותק1 שקית (14 אונקיות) קוקוס פתיתים ממותק
3
מוסיפים אורז מתובל ובצל למרק הרותח. מכסים ומבשלים עד שהאורז רך, 20 עד 25 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
מלח כשר ופלפל שחור גרוסמלח כשר ופלפל שחור גרוס
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

יין מומלץ: ריזלינג, Gruener Veltliner, ורוד נוצץ

הודי בתפריט? נסה להתאים עם ריזלינג, Gruener Veltliner, ורוזה נוצץ. היין הטוב ביותר לאוכל הודי יהיה תלוי במנה, כמובן, אך ניתן להגיש את המנות הללו מצונן ובעל מתיקות מסוימת כדי להשלים את החריפות והטעמים המורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. תומאס שמיט אסטייט ריזלינג קבינט עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
תומאס שמיט אסטייט ריזלינג קבינט
תומאס שמיט אסטייט ריזלינג קבינט
בעל גוף קליל עם ניחוחות של תפוחי גרני סמית', הקבינט שלנו פריך ותוסס בחיך. מושלם בפני עצמו או כהשלמה לגבינות עדינות, סלטים, רכיכות ועופות.