קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות4
ציון בריאות17
מגזין

ארוחת הכנה מראש 3 דקות סטייק Hoagies עם רוטב סטייק תוצרת בית

ארוחת הכנה מראש 3 דקות סטייק Hoagies עם רוטב סטייק תוצרת בית
ארוחת הכנה מראש 3 דקות סטייק Hoagies עם רוטב סטייק תוצרת בית דורש מסביב 1 שעה ו 5 דקות מההתחלה ועד הסוף. מנה זו מכילה סביב 39 גרם חלבון 13 גרם של שומן, וסך הכל 652 קלוריות. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. יום ולנטין יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לכם רוטב תמרי, פלפל פרזנו צ'ילה, חרדל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. , שהוא מוצק. מתכונים דומים: ארוחת הכנה מראש 3 דקות סטייק Hoagies עם רוטב סטייק תוצרת בית, סטייק עם אגוזי לוז גרמולטן וכרובית, ו ארוחת ערב הלילה: סטייק חצאית עם רוטב סטייק תוצרת בית.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
עבור רוטב איפור מראש: בקערה מעבד מזון, לשלב את שאלוט, צ ' ילה, שום, עלי דפנה, זרעי חרדל, שרי, רוטב ווסטרשייר, ו peppercorns, לעבד לתוך משחה חלקה.
מרכיבים שתצטרך
3
מניחים את הדבק טעם בסיר ולשלב עם קטשופ, סויה, ומניה. מביאים את התערובת לרתיחה, מפחיתים את החום לרתיחה ומבשלים 30 דקות. מגניב ומקרר לארוחת הכנה מראש.
מרכיבים שתצטרך
4
מחממים את התנור ל 325 מעלות F כדי פריך את הלחם.
מרכיבים שתצטרך
5
מחממים את הרוטב על אש בינונית-נמוכה.
מרכיבים שתצטרך
6
מניחים את סטייק האגף במקפיא 5 דקות או עד קר.
מרכיבים שתצטרך
7
הסר וגרוס או לחתוך את סטייק האגף הקר נגד התבואה. לזרוק את הלחם בתנור כדי פריך אותו. במחבת, מחממים את השמן בטמפרטורה גבוהה מעל חום גבוה עד שהוא מעשן.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים את הבשר וזורקים 2 דקות. כבה את החום ולשלב עם רוטב חם.
מרכיבים שתצטרך
9
חותכים את הלחמניות פתוחות ומלא את hoagies עם ירקות חריפים וסטייק חם-n-שובב.
מרכיבים שתצטרך