קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

ארוחת ערב טעימה: הליבוט מטוגן עם פיסטוקים ולימונים משומרים

ארוחת ערב טעימה: הליבוט מטוגן עם פיסטוקים ולימונים משומרים
ארוחת ערב טעימה: הליבוט מטוגן עם פיסטוקים ולימונים משומרים עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, ואת כל 30 מתכון יש 1209 קלוריות, 137 גר' של חלבון, ו 67g של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %61 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם העונה דגים, ים, פתיתי צ'יליוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הלימון שהשתמר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,חג המולד Stollen Madeleines עם לימון משומר כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: רגלי עוף מטוגנות בלימונים, זיתים וחומוס משומרים, הליבוט עם ארטישוק מטוגן, פרוס ולימונים, ו לימונים משומרים.

מרכיבים

4ריבס, קצוץ טרי או קפואלהעביר כל פילה על צלחת חמה. לסיים עם טפטוף של שמן זית ופלחי לימון בצדלהעביר כל פילה על צלחת חמה. לסיים עם טפטוף של שמן זית ופלחי לימון בצד30דקות לפני הבישול, להביא דגים לטמפרטורת החדרדקות לפני הבישול, להביא דגים לטמפרטורת החדר0(יכול להיות או להרחיק)פתיתי צ'ילי יבשיםפתיתי צ'ילי יבשים4ריבס, קצוץ טרי או קפואיוצקים מספיק מים לתוך המחבת, כך שהוא מגיע חצי דרך את הצדדים של הדגים. אופים בתנור במשך 10-15 דקות עד דגים רק מבושל דרךיוצקים מספיק מים לתוך המחבת, כך שהוא מגיע חצי דרך את הצדדים של הדגים. אופים בתנור במשך 10-15 דקות עד דגים רק מבושל דרך4ריבס, קצוץ טרי או קפואלתבל את הדג עם זליגת מלח נדיבה. מכסים ומקררים לפחות שעה, או עד 4 שעות לפני הבישוללתבל את הדג עם זליגת מלח נדיבה. מכסים ומקררים לפחות שעה, או עד 4 שעות לפני הבישול16מותאם מאוכל + יין על ידי נייט אפלמן, שלי לינדגרן, וקייט ליהימותאם מאוכל + יין על ידי נייט אפלמן, שלי לינדגרן, וקייט ליהי4ריבס, קצוץ טרי או קפואהליבוטהליבוט4ריבס, קצוץ טרי או קפואהליבוט מטובל בפיסטוקים ולימונים משומריםהליבוט מטובל בפיסטוקים ולימונים משומרים680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה הליבוטפילה הליבוט1לימון טרי, חתוך לפרוסותלימון טרי, חתוך לפרוסות4ריבס, קצוץ טרי או קפואmeyer lemonmeyer lemon1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי פטרוזיליה רפויים, קצוצים בצפיפותעלי פטרוזיליה רפויים, קצוצים בצפיפות4ריבס, קצוץ טרי או קפואאגוזאגוז4ריבס, קצוץ טרי או קפואפיסטוק.פיסטוק.2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפיסטוקים, קלויים וקלים קלותפיסטוקים, קלויים וקלים קלות4ריבס, קצוץ טרי או קפואהסר תמרים ובשר מלימון משומר. משרים כדי להסיר עודף מלח. שטוף וטחוןהסר תמרים ובשר מלימון משומר. משרים כדי להסיר עודף מלח. שטוף וטחון2פלחי לימונים משומריםפלחי לימונים משומרים4ריבס, קצוץ טרי או קפואתן מתכון זה לנסות, ואתה לא תהיה מאוכזבתן מתכון זה לנסות, ואתה לא תהיה מאוכזב4ריבס, קצוץ טרי או קפואיםים4ריבס, קצוץ טרי או קפואגבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעםגבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעם4ריבס, קצוץ טרי או קפואארין סקוט.ארין סקוט.4ריבס, קצוץ טרי או קפואפורסם על ידיפורסם על ידי

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

הליבוט עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא פינוט גרי Loveblock. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 24 דולר.
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי הוא זהב חיוור עם רמזים של ירוק. בציר 2013 הוא סגנון יבש עם ניחוחות פרחוניים וקמצוץ אננס בשל. החיך חושף אגס שלוק ותפוז דם, ומסיים בנגיעה של הדרים, מרקם טוב ותחושת פה עשירה.