קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות30
מגזין

ארטישוק ו פאייה שעועית

ארטישוק ו פאייה שעועית
המתכון ארטישוק ו פאיית שעועית כליות יכול לספק את התשוקה האירופית שלך בערך 35 דקות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני יש 404 קלוריות, 14 גרם חלבון ו 8 גרם של שומן למנה. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 4 מנות. מתכון זה מ BettyCrocker.com יש 1 אוהדים. גשו לסופר וקנו שיני שום, שעועית כליות, בצל, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב האפונה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח תות קלי קלות כקינוח. מתכונים דומים: מטבל שעועית, מטבל שעועית אדומה, ו שעועית אדומה Jambalaya.

הוראות

1
שמן חום במחבת 12 אינץ ' מעל חום בינוני גבוה. מבשלים בצל ושום בשמן 3 עד 4 דקות, ערבוב לעתים קרובות, עד פריך במכרז.
מרכיבים שתצטרך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מערבבים מרק ואורז.
מרכיבים שתצטרך
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
3
חום לרתיחה; להפחית את החום. כיסוי ומבשלים 15 דקות.
4
מערבבים במרכיבים הנותרים. קוק חשף 5 עד 10 דקות, תוך ערבוב מדי פעם, עד אורז ואפונה הם מכרז.
מרכיבים שתצטרך
3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

יין מומלץ: Tempranillo, אלברינו, Grenache

ספרדית ניתן לזווג עם Tempranillo, Albarino, ו Grenache. כאשר זיווג יין עם מנות ספרדיות, למה לא בצע את הכלל "מה גדל יחד הולך ביחד"? אנו ממליצים albariño עבור יין לבן garnachan ו tempranillo עבור אדום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא CVNE Seleccion de Fincas Tempranillo. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
Cvne Seleccion de Fincas Tempranillo
Cvne Seleccion de Fincas Tempranillo
יין עשוי מענבים מהכרמים שלנו בוויללבה דל דוארו, בורגוס. שכבה סגולה גבוהה. האף עם הערות רבות של פירות שחורים מתרכך על ידי ניחוחות פרחוניים כי הם נקטעו על ידי מגע של מינרלים מהקרקע, אשר intermingled עם וניל מגיע מהשהייה הקצרה שלהם בחבית. בחך הוא מוחלק עם טאנין אצילי המספק ארוך ומתמשך לאחר הטעם. עשה עם 100% Tempranillo.התאמה מושלמת עם כל מיני בשרים שומניים ומשחק בצורה של צלי, תבשילים, בנוסף לגבינות השונות באזור.