קושיבינוני
מוכן ב15 דק.
מנות25
ציון בריאות3
מגזין

ארטישוק-פלפל אדום זרק סלט

ארטישוק-פלפל אדום זרק סלט
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני הר ד ' אופר, אז נסו לנסות סלט ארטישוק-פלפל אדום. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 1 גרם חלבון, 1 גרם שומן, ובסך הכל 29 קלוריות. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 25. לכו לחנות ואספו מלח מתובל, חרדל דיז'ון, גבינת פרמזן ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-2 היו אומרים שהוא הגיע למקום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 33%. ציון זה לא כל כך יוצא מן הכלל. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון ארטישוק, פלפל אדום וסלט תפוחי אדמה, סלט טונה, ארטישוק ופלפל אדום קלוי, ו סלט ארטישוק, פלפל אדום וגבינת עזים.

הוראות

1
בקערה גדולה, לשלב את חמשת המרכיבים הראשונים. בצנצנת עם מכסה צמוד, שלבו שמן, חומץ, חרדל, סוכר ומלח מתובל; מכסים ומנערים היטב.
מרכיבים שתצטרך
מקלות חטיף בשר בטעם פפרוני כל אחד), חתוכים לחתיכות בגודל ביסמקלות חטיף בשר בטעם פפרוני כל אחד), חתוכים לחתיכות בגודל ביס
מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מזלפים מעל סלט; לזרוק למעיל.
3
מפזרים גבינת פרמזן.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניות Hunt's®רוטב עגבניות Hunt's®

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

ניתן לשלב סלט עם שרדונה, סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. שלושת המקלות דורל כרם מקור שרדונה עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 50 דולר לבקבוק.
שלושה מקלות דורל כרם מקור שרדונה
שלושה מקלות דורל כרם מקור שרדונה
זהב לבן בכוס עם ניחוחות של פריחת לימון ותאנה טרייה, יין זה מציע לקחת מרענן על כרם דורל. היין מותסס בביצי בטון, ומציג את המינרליות הייחודית של דורל לצד תחושת פה חלקה ועגולה. הזדקנות על השקיות בחביות נירוסטה מפתחת נוכחות חיך, פרי הדר טרי מחייה את היין. רמזים לאפרסק קיץ מדגישים את הגימור הארוך והעסיסי.