קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות20
ציון בריאות10
מגזין

ארנקים של קבצנים עם סלמון מעושן

ארנקים של קבצנים עם סלמון מעושן
ארנקים של קבצנים עם סלמון מעושן עשויים להיות רק המתאבן שאתה מחפש. מתכון זה מספק 20 מנות. עם 129 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 10 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian ו דל פחמימות, דיאט. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. גשו לסופר וקנו פלפל, בצל ירוק, מלח ועוד מספר מצרכים לעשות היום. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 31%. נסו Galaktoboureko ארנקים של קבצנים, עשבי תיבול טריים, גבינה וארנקים של קבצנים, ו לינגוויני קבצנים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מקציפים גבינת שמנת ושמנת חמוצה עם מיקסר חשמלי עד חלקה. מערבבים עירית, מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
עיריתעירית
פלפלפלפל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
2
חותכים את החלק הלבן מבצל ירוק, שומרים לשימוש נוסף. צמרות נפרדות לחתיכות בודדות. (תצטרך 20 עד 24 רצועות.) לבשל צמרות בצל ירוק במים רותחים 1 דקה או עד ירוק בהיר ומכרז; לנקז. לצלול לתוך מי קרח כדי לעצור את תהליך הבישול; לנקז ולחץ בין מגבות נייר להתייבש.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
3
כפית על 2 כפות תערובת גבינת שמנת במרכז כל crpe; העליון עם 1/2 כפית קוויאר. להביא את הקצוות של קרפ סביב מילוי כדי ליצור שק; לקשור עם 1 בצל ירוק העליון. מסדרים חבילות סביב סלמון מעושן כדי לשרת.
מרכיבים שתצטרך
סלמון מעושןסלמון מעושן
גבינת שמנתגבינת שמנת
בצל ירוקבצל ירוק
קוויארקוויאר
4
מקשטים, אם תרצה.