קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות0
מגזין

באטרביר השלישי

באטרביר השלישי
חמאה שלישית עשויה להיות רק התוספת שאתה מחפש. מתכון זה משמש 4. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 1 גרם חלבון, 28 גרם שומן, ובסך הכל 461 קלוריות. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 131 אדם התרשמו מתכון זה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן ולקטו אובו צמחוני דיאטה. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. אם יש לכם סוכר חום, חמאה, מים וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. עם כפית ציון 11%, המנה הזו די גרועה. מתכונים דומים: בירה חמאה, בירה חמאה, ו בירה חמאה.

הוראות

1
מערבבים יחד את הסוכר החום והמים בסיר קטן על אש בינונית; מביאים לרתיחה עדינה, ומבשלים עד שהתערובת קוראת 240 מעלות צלזיוס (115 מעלות צלזיוס) על מדחום ממתקים. כאשר כמות קטנה של סירופ הוא ירד לתוך כוס מים קרים, זה צריך ליצור כדור רך.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
סירופסירופ
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מדחום ממתקיםמדחום ממתקים
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים את החמאה, המלח, חומץ הסיידר ו -1 / 4 כוס השמנת הכבדה ומערבבים.
מרכיבים שתצטרך
חומץ תפוחיםחומץ תפוחים
שמנת כבדהשמנת כבדה
חמאהחמאה
מלחמלח
3
מסירים מהאש ומניחים בצד להתקרר לחלוטין; מערבבים את תמצית הרום לתערובת שהתקררה.
מרכיבים שתצטרך
תמצית רוםתמצית רום
4
שלב 2 כפות מסירופ קרם הסוכר החום עם 1/2 כוס השמנת הכבדה שנותרה בקערה שאינה מפלסטיק; מקציפים במיקסר חשמלי עד להקצפה והשמנת מחזיקה פסגות רכות, 2 עד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
קרםקרם
סירופסירופ
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
5
יוצקים כ-1/4 כוס מתערובת הסוכר-קרם החום שנותרה לכוס גבוהה; מערבבים כ-1/4 מבקבוק סודה שמנת לתערובת השמנת. למעלה עם שאר סודה שמנת בבקבוק. למעלה עם כ 1/4 של קצפת. חזור על הפעולה עם 3 כוסות נוספות להגשה.
מרכיבים שתצטרך
קצפתקצפת
סוכר חוםסוכר חום
סודה קרםסודה קרם
קרםקרם