קושימומחה
מוכן ב25 שעות
מנות4
ציון בריאות17
מגזין

בון טון בסגנון עוף מטוגן

בון טון בסגנון עוף מטוגן
מתכון בון טון בסגנון עוף מטוגן מוכן בסביבות 25 שעות והוא בהחלט מצוין חלב חינם ומתאים לאוהבי מזון דרומי. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 1049 קלוריות, 35 גרם חלבון ו 69 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. אם יש לכם רוטב סויה, מי qt, שמן צמחי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. מתכונים דומים: בון טון בסגנון עוף מטוגן, עוף מטוגן, בסגנון אסייתי, ו עוף מטוגן בסגנון דרומי.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור הדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. הכוכב הסגול אגמים עתיקים ריזלינג עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
כוכב סגול אגמים עתיקים ריזלינג
כוכב סגול אגמים עתיקים ריזלינג
ניחוחות של משמשים ואפרסקים לבנים נושאים דרך החיך האמצעי המתוק עם טעמים של משמש מיובש, פירות אבן ודבש. מאוזן על הגימור עם חומציות טבעית.