קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות6
ציון בריאות44
מגזין

בורגיניון בקר

בורגיניון בקר
בורגיניון בקר עשוי להיות מתכון טוב להרחבת תיבת המתכונים למנה העיקרית שלך. המתכון הזה מכסה 43% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 852 קלוריות, 47 גרם חלבון, ו 47 גרם שומן. מתכון זה משמש 6. 411 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. אם יש לכם בייקון תפוחים חתוך במרכז, שמן זית, מרק בקר וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש ב פינו נואר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פינו נואר בראוניז כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 1 שעה ו 45 דקות. עם כפית ציון 93%, המנה הזו יוצאת מן הכלל. נסו בורגיניון בקר (בורגיניון / בורגוניון / בורגונדי בקר), בורגיניון בקר, ו בורגיניון בקר (מתכונים דומים).

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מחממים את התנור ל 250 מעלות צלזיוס.
3
מחממים את שמן הזית בתנור הולנדי גדול.
4
מוסיפים את הבייקון ומבשלים על אש בינונית במשך 10 דקות, תוך ערבוב מדי פעם, עד שהבייקון משחים קלות.
5
מוציאים את הבייקון בעזרת כף מחוררת לצלחת גדולה.
6
מייבשים את קוביות הבקר במגבות נייר ואז מפזרים עליהן מלח ופלפל. בקבוצות בשכבות בודדות צורבים את הבקר בשמן החם למשך 3 עד 5 דקות, והופכים להשחים מכל הצדדים.
7
מוציאים את הקוביות הצרובות לצלחת עם הבייקון וממשיכים לצרוב עד שכל הבקר משחים. הניחו בצד.
8
זורקים את הגזר והבצל, 1 כף מלח ו -2 כפיות פלפל בשומן שבתבנית ומבשלים 10 עד 15 דקות, תוך ערבוב מדי פעם, עד שהבצל משחים קלות.
9
מוסיפים את השום ומבשלים עוד 1 דקות.
10
מוסיפים את הקוניאק, עומדים לאחור ומתלקחים עם גפרור כדי לשרוף את האלכוהול.
11
הכניסו את הבשר והבייקון לסיר עם המיצים.
12
מוסיפים את בקבוק היין בתוספת מרק בקר מספיק כדי לכסות כמעט את הבשר.
13
מוסיפים את רסק העגבניות והטימין. מביאים לרתיחה, מכסים את הסיר במכסה צמוד ומכניסים לתנור למשך כ -1 1/4 שעות או עד שהבשר והירקות רכים מאוד כשהם מנוקבים במזלג.
14
מערבבים 2 כפות חמאה והקמח בעזרת מזלג ומערבבים לתבשיל.
15
מוסיפים את הבצל הקפוא.
16
קולים את הפטריות ב -2 כפות חמאה למשך 10 דקות עד להשחמה קלה ואז הוסיפו לתבשיל. מביאים את התבשיל לרתיחה על גבי התנור, ואז מורידים את החום ומבשלים במשך 15 דקות. מתבלים לפי הטעם.
17
להגשה, צלו את הלחם בטוסטר או בתנור. משפשפים כל פרוסה בצד 1 עם שן שום חתוכה. עבור כל מנה, כף את התבשיל על פרוסת לחם ומפזרים פטרוזיליה.

מרכיבים

1kgsבשר צ'אק חתוך לקוביות 1 אינץבשר צ'אק חתוך לקוביות 1 אינץ6ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיכול מרק בשריכול מרק בשר454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גזר, פרוס באלכסון לחתיכות 1 אינץגזר, פרוס באלכסון לחתיכות 1 אינץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוניאקקוניאק3(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טרייה קצוצה, אופציונליתפטרוזיליה טרייה קצוצה, אופציונלית1(יכול להיות או להרחיק)כפית עלי טימין טריים יבשים)כפית עלי טימין טריים יבשים)2ציפורןכפיות שום קצוץכפיות שום קצוץ6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות טריות גבעולים מושלכים, כובעים פרוסים עבהפטריות טריות גבעולים מושלכים, כובעים פרוסים עבה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית טובשמן זית טוב454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל קפוא שלםבצל קפוא שלם7506 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין אדום יבש טוב כגון קוט דה רון או פינו נואריין אדום יבש טוב כגון קוט דה רון או פינו נואר6ריבס, קצוץ טרי או קפואלחם כפרי או בצק חמוץ, קלוי או בגריל ושפשף עם שן שוםלחם כפרי או בצק חמוץ, קלוי או בגריל ושפשף עם שן שום227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מרכז נרפא יבש לחתוך אפלווד מעושן בייקון, חתוך לקוביותמרכז נרפא יבש לחתוך אפלווד מעושן בייקון, חתוך לקוביות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה4(חוֹרֶף)חמאה ללא מלח בטמפרטורת החדר, מחולקחמאה ללא מלח בטמפרטורת החדר, מחולק2בצל צהוב, פרוסבצל צהוב, פרוס