קושיקשה
מוכן ב11 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

בוריטוס מרוקאי ברוטב טחינה

בוריטוס מרוקאי ברוטב טחינה
בוריטוס מרוקאי עם רוטב עשבי טחינה יכול להיות רק המנה העיקרית שאתם מחפשים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 3825 קלוריות, 236 גרם חלבון ו 137 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %87 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך ירכיים טורקיה, כמון טחון, עגבניות משומר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. מתכונים דומים: המבורגר צמחוני ים מרוקאי עם רוטב טחינה ליים כוסברה, עוף מרוקאי עם כרוב מגורר ורוטב טחינה על פיתה, ו סלמון ממולא אגוז והרב עם רוטב טחינה חריף.

הוראות

1
הפוך את רוטב עשבי תיבול: מחית את הפטרוזיליה, מיץ לימון, טחינה, דבש ושום עם 1 כפית מלח, 1/2 כפית פלפל ו 1/4 כוס מים בבלנדר.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
פטרוזיליהפטרוזיליה
שוםשום
פלפלפלפל
טחינהטחינה
דבשדבש
רוטברוטב
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
2
הפוך את בוריטוס: לעטוף את טורטיות במגבת מטבח לח וחום במיקרוגל עד גמיש, על 1 דקה. (לחלופין, טורטיות בודדות חמות במחבת יבשה גדולה.)
מרכיבים שתצטרך
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
מגבות מטבחמגבות מטבח
מיקרוגלמיקרוגל
מחבתמחבת
3
מניחים 1/2 כוס אורז באמצע כל טורטיה ולפזר על גבי גבי גבינות. כפית רבע מהנזיד על הגבינה. מקפלים את שני הצדדים של כל טורטייה להתגלגל לתוך בוריטו הדוק.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
גבינהגבינה
אורזאורז
גלולגלול
תבשילתבשיל
4
מגישים עם רוטב עשבי תיבול.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
5
שלב את allspice ו 3 כפיות מלח בקערה קטנה. עונת ירכיים טורקיה עם חצי תערובת מלח בבישול איטי 5 ליטר.
מרכיבים שתצטרך
ירך טורקיהירך טורקיה
1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
קערהקערה
6
לזרוק את הסקווש, חומוס, עגבניות, משמשים, צימוקים, גזר, בצל וצ ' ילי עם מלח מתובל הנותרים.
מרכיבים שתצטרך
חומוסחומוס
משמשמשמש
עגבנייהעגבנייה
גזרגזר
צימוקיםצימוקים
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
בצלבצל
סקוושסקווש
מלחמלח
7
יוצקים את הירקות על טורקיה (התנור יהיה מלא; לארגן את התערובת כך המכסה מתאים). מכסים ומבשלים על גבוה במשך 6 שעות או על נמוך במשך 7 עד 8 שעות.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
טורקיה כולהטורקיה כולה
8
כפית את הירקות ואת מרק לתוך קערות.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
9
הסר וזרוק את עצמות טורקיה ומניח את הבשר על גבי הירקות.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
טורקיה כולהטורקיה כולה
בשרבשר
10
מיץ לימון; דופק עם כוסברה, פטרוזיליה, שום, כמון ו 1 כפית מלח במעבד מזון.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
פטרוזיליהפטרוזיליה
שוםשום
כמוןכמון
מיץמיץ
לימוןלימון
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
11
מוסיפים את השמן ואת התהליך עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
12
מגישים את התבשיל בקערות; טפטוף עם רוטב כוסברה.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
תבשילתבשיל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
13
צילום אנטוניס אכילוס

מרכיבים

11 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרדלעת סקווש, לחתוך לחתיכות 2 אינץדלעת סקווש, לחתוך לחתיכות 2 אינץ9קילוגרםחומוס, סחוט ושטוףחומוס, סחוט ושטוף794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות קלופות שלמות עם מיצים, שבורעגבניות קלופות שלמות עם מיצים, שבור81 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרגזר, לחתוך לחתיכות 11/2 אינץגזר, לחתוך לחתיכות 11/2 אינץ4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז מבושל או קוסקוס, מחומםאורז מבושל או קוסקוס, מחומם2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמשמשים מיובשיםמשמשים מיובשים410-inchsטורטיות קמח 10 אינץטורטיות קמח 10 אינץ4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה, כולל עלים וגבעוליםכוסברה טרייה, כולל עלים וגבעולים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טרייהפטרוזיליה טרייה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טרייהפטרוזיליה טרייה1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, מרוסקשום, מרוסק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצימוקים זהוביםצימוקים זהובים11 קילו קישואים,allspice הקרקעallspice הקרקע1(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון2(יכול להיות או להרחיק)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל טחון טרימלח כשר ופלפל טחון טרי1קליפות מלימוןקליפות מלימון796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ לימון טרימיץ לימון טרי3156 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל מגורר או גבינת מונטריי ג'קפלפל מגורר או גבינת מונטריי ג'ק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה2צ'ילי אדום מלא מיובשצ'ילי אדום מלא מיובש31 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצלים אדומים, חצוי לחתוך טריזיםבצלים אדומים, חצוי לחתוך טריזים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקטחינה (ממרח שומשום, זמין במעבר המזון הבינלאומי)טחינה (ממרח שומשום, זמין במעבר המזון הבינלאומי)7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשאריות תבשיל הודו מרוקאי, מחומםשאריות תבשיל הודו מרוקאי, מחומם2קילוגרםskinless, עצם-בירכיים טורקיה (אודותskinless, עצם-בירכיים טורקיה (אודות

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות Teutonic Gamay פינו נואר תערובת 1787 לספירה. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -30 דולר לבקבוק.
תערובת פינו נואר טבטונית Gamay Pinot 1787 לספירה
תערובת פינו נואר טבטונית Gamay Pinot 1787 לספירה
זה "1787" פינו נואר/תערובת Gamay הוא חלק הדלפק לתערובת " 459 " שלנו. ההבדל היחיד בין שני היינות (שניהם עשויים מאותו פרי מדויק) הוא כלי המשמש לייצור אותם. ה" 1787 " הותסס והתבגר בחביות עץ אלון נייטרליות. ההבדל בטעם וריח הוא מדהים ואתה רק צריך לטעום אותם זה לצד זה כדי לראות בעצמך. בשנת 1787, צו הורה להסיר את כל זני הענבים האדומים בעמק מוסל ולהחליף אותם בגפנים ריזלינג. עם הזמן, חוק זה התפוגג זנים אדומים לאט יש נטוע שוב באזור.