קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות4
ציון בריאות47
מגזין

בייקון עטוף בשר חזיר ממולא Tenderloin

בייקון עטוף בשר חזיר ממולא Tenderloin
בייקון עטוף בשר חזיר ממולא Tenderloin עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה עד 101 גרם חלבון 42 גרם של שומן, וסך הכל 862 קלוריות. . גשו לסופר וקנו תבלינים של עופות, לחם, פילה חזיר, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 5 דקות. מתכונים דומים: בייקון עטוף בשר חזיר ממולא Tenderloin, בייקון עטוף בשר חזיר ממולא Tenderloin, ו בייקון עטוף בשר חזיר ממולא Tenderloin.

הוראות

1
מחממים תנור ל 375 מעלות F (190 מעלות C).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
חותכים את החזיר כמעט לשניים, אבל לא לחתוך את כל הדרך. פרפר הצדדים עד חזיר פתוח מספיק כדי דברים.
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר
3
מערבבים לחם קרוע, חמאה מומסת, עופות תיבול, בצל וסלרי בקערה עד הלחם מצופה באופן שווה עם חמאה ותבלינים; מתבלים עם מלח ופלפל. תמלא את בשר החזיר בתערובת הלחם. לעטוף את החזיר סביב המילוי מאובטח סגור עם קיסמים. לעטוף פרוסות בייקון סביב הפילה הממולאת. ראש העונה של פילה עם פלפל שחור.
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול
חזירחזיר
מלח ופלפלמלח ופלפל
בייקוןבייקון
פלפל שחורפלפל שחור
חמאהחמאה
סלריסלרי
לחםלחם
בצלבצל
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
קערהקערה
4
מבשלים בתנור שחומם מראש עד חזיר מבושל דרך, כ 45 דקות. מדחום שנקרא מיידית מוכנס למרכז המילוי צריך לקרוא לפחות 145 מעלות F (63 מעלות C).
מרכיבים שתצטרך
מילוימילוי
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
תנורתנור

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

מלבק, פינו נואר וסנג ' ובזה הם הבחירה הראשונה שלי לטנדרלוין חזיר. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. Malbec Sur de Los Andes עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
Sur de los Andes Malbec
Sur de los Andes Malbec
מלבק עסיסי עם חומציות תוססת גיבוי הערות פטל, אוכמניות שזיף ארוגים עם טאנינים רכים לסיים spice-tinged. כל הענבים ממוינים פעמיים עם ההגעה ליקב. כל התסיסה מתרחשת באופן טבעי עם שמרים ילידים. תסיסה לוקח 20 ימים עם 2 ימים של השריה קרה, בטמפרטורות בין 24-27 צלזיוס כדי להשיג את המורכבות ביותר. לאחר מכן עובר היין תסיסה מלולקטית של 100% והוא מזדקן בחביות עץ אלון מבוגרות יותר.