קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות2
ציון בריאות3
מגזין

ביצים מקושקשות יווניות

ביצים מקושקשות יווניות
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני ארוחת בוקר, אז נסו ביצים מקושקשות יווניות. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 14 גרם חלבון, 20 גרם שומן, ובסך הכל 244 קלוריות. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 2. מתכון זה מכלמתכונים יש 32 אוהדים. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. אם יש לכם מים, ביצים, גבינת פטה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותם. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, לקטו אובו צמחוני, ראשוני וקטוגני דיאטה. עם כפית ציון 42%, המנה הזו די טובה. ביצים מקושקשות, איך להכין ביצים מקושקשות / ביצים, הביצים המקושקשות הטובות ביותר, ו ביצים מקושקשות דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מחממים חמאה במחבת על אש בינונית-גבוהה. מקציפים ביצים ומים יחד, ואז יוצקים למחבת.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
מיםמים
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים גבינת פטה ומבשלים תוך ערבוב מדי פעם לטרוף. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
גבינת פטהגבינת פטה

ציוד

יין מומלץ: יין מבעבע

ניתן לשלב ביצים מקושקשות עם יין מבעבע. גם אם אינכם מכינים מימוזה, יין מבעבע נהדר עם ביצים משתי סיבות. אחת, אם אתם אוכלים ביצים מוקדם ביום, ביין מבעבע יש פחות אלכוהול. שנית, הוא מנקה את החיך, וזה חשוב מכיוון שידוע שחלמון מצפה את החיך. בקבוק זוהר וינטג ' דום פריניון עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 279 דולר לבקבוק.
דום פריניון בציר זוהר בקבוק
דום פריניון בציר זוהר בקבוק
הוא פתיחת זר מורכב ומואר,שילוב של פרחים לבנים, פירות הדר ואבן. ההשפעה הכוללת משופרת על ידי רעננות של אניס ונענע כתוש. הניחוחות הסופיים שמציע היין מתחילים להראות תווים חריפים, עציים וקלויים. לאחר תקופה ארוכה של רתיעה, היין סוף סוף נפתח. יש איזון מלא בין האף לחיך. אופיו הדק, המינימליסטי, הטהור, הגוון והאתלטי מתבטא כעת גם בחום. הפרי בולט וברור. החומציות האופיינית של הבציר משולבת להפליא. ההתמדה שלו היא בעיקר ארומטית, אפורה, מעושנת ומבטיחה מאוד.היין נהנה מדואליות: חום ורעננות, זיווגי בשר ויוד, מבושל וגולמי. תבלינים משפרים ומדגישים את התסיסה של 2008 וצופפים את היין. דום פפריניון אוהב חוויות שובבות: אמנות קולינרית, טקסטורות ועניינים.